Thirdwire Wings Over Israel
Συντονιστής: Διαχείριση
Για να μην ξεχάσω, πάρτε και δύο ελληνικά Α-7 (Ε και Η):
http://rapidshare.com/files/168651906/S ... k-v1.0.exe
http://rapidshare.com/files/168651906/S ... k-v1.0.exe
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Ναι παιδιά,το παιχνίδι στην αρχή φαίνεται πολύ arcade καταρχάς απ τα μενού του και τα default difficulties αλλά άν το ψάξεις και ασχοληθείς λίγο έχει μιά χαρά γραφικά και γενικά gameplay,δεν έχει τόσο σοβαρές ελλείψεις σε ρεαλισμό ραντάρ,συμπεριφοράς αφους,sam κλπ στους οπλισμούς μάλιστα-με τη χρήση του patch περισσότερο- είναι πολύ καλό(lock-on δεν είναι αλλά ουτε έχει τα bug του ).Καλύπτει και τους 3 μεγάλους πολέμους του Ισραήλ,με ανάλογης τεχνολογίας αεροσκάφη,το campaign βέβαια επαναλαμβάνεται κάπως και θα ξενερώσει μερικούς αν προσπαθήσουν να το παίξουν με αφη όπως το nesher,mirage 3,phandom,a-4.Γιατί όπως λέει και ο Giora Epstein 'Αυτά τα αεροσκάφη,εσύ τα πετούσες και πάλευες για την κατάρυψη,ενώ τα f-16,krif πετανε..μόνα τους,καταρύπτουν άνετα αλλά δεν έχουν το κάτι".
Και μένα δηλαδή μου έκανε στην αρχή αρνητική εντίπωση το φ16,το πόσο εύκολα έκανες μανούβρες,επιτάχυνες,στήριξη και τα όπλα.Μιας και δεν έχω ξανασχοληθεί με falcon ή οτιδήποτε έχει αυτό το αφος,δεν ήξερα πόσο βολικό είναι και στην πραγματικότητα,ή το f-4 απορούσα στην αρχή του παιχνιδιού το πόσο βόδι ήταν(απενεργοποιημένα τα βοηθήματα) στους ελιγμούς και πόσο εύκολα επιτάχυνε.
Γενικά πάντως είναι τίτλος που σε κρατάει γιατί συνδιάζει την απλότητα-ειδικά στο χειρισμό-,με το ρεαλισμό,τις επιλογές στα όπλα,τους διάφορους στόχους εδάφους/αέρος και τις χαμηλές απαιτήσεις.
Και μένα δηλαδή μου έκανε στην αρχή αρνητική εντίπωση το φ16,το πόσο εύκολα έκανες μανούβρες,επιτάχυνες,στήριξη και τα όπλα.Μιας και δεν έχω ξανασχοληθεί με falcon ή οτιδήποτε έχει αυτό το αφος,δεν ήξερα πόσο βολικό είναι και στην πραγματικότητα,ή το f-4 απορούσα στην αρχή του παιχνιδιού το πόσο βόδι ήταν(απενεργοποιημένα τα βοηθήματα) στους ελιγμούς και πόσο εύκολα επιτάχυνε.
Γενικά πάντως είναι τίτλος που σε κρατάει γιατί συνδιάζει την απλότητα-ειδικά στο χειρισμό-,με το ρεαλισμό,τις επιλογές στα όπλα,τους διάφορους στόχους εδάφους/αέρος και τις χαμηλές απαιτήσεις.
Eτσι Η σειρα Τhirdwire εμενα με βολευει μου αρεσει και την εκτιμω. Μην ξεχναμε κιολας οτι ειναι εργο ενος μονο ανθρωπου
Και αυτο που ειναι επισης ωραιο για να ασχολεισαι με αυτη τη σειρα ειναι οτι ειναι ανοιχτη, μπορεις να κανεις ελληνικο θεατρο, κλπ, να φτιαξεις οτι γουσταρεις ...
Και αυτο που ειναι επισης ωραιο για να ασχολεισαι με αυτη τη σειρα ειναι οτι ειναι ανοιχτη, μπορεις να κανεις ελληνικο θεατρο, κλπ, να φτιαξεις οτι γουσταρεις ...
"πότε θα έρθει η 28η Οκτωβρίου να πάμε σην παρέλαση να δούμε τα τζάμπο και τα στούκας"
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα
Το F-16 όντως δεν είναι ιδιαίτερα ρεαλιστικό. Να φανταστείτε ότι σε υψηλά G τρέμουν τα πάντα, όπως στα παλιότερα αεροπλάνα χωρίς fly by wire.Antwnis έγραψε: Και μένα δηλαδή μου έκανε στην αρχή αρνητική εντίπωση το φ16,το πόσο εύκολα έκανες μανούβρες,επιτάχυνες,στήριξη και τα όπλα.Μιας και δεν έχω ξανασχοληθεί με falcon ή οτιδήποτε έχει αυτό το αφος,δεν ήξερα πόσο βολικό είναι και στην πραγματικότητα,ή το f-4 απορούσα στην αρχή του παιχνιδιού το πόσο βόδι ήταν(απενεργοποιημένα τα βοηθήματα) στους ελιγμούς και πόσο εύκολα επιτάχυνε.
Πάντως σε ό,τι αφορά το Phantom, η (αν)ικανότητά του στους ελιγμούς δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Έβλεπα χθες στο ΣΚΑΙ ένα ντοκυμανταίρ για αερομαχίες στο Βιετνάμ, και απ' ό,τι ανέφερε κατάλαβα πως η συμπεριφορά του πραγματικού Phantom δε διαφέρει πολύ από του εικονικού στο WoI. Και απ' όσα έχω διαβάσει γενικά.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Νικο μαλλον εχεις καιρο να μπεις στο φορουμ κ δε γνωριζεις τι εστι γεροδινης.... τωρα θα εκανα μια ομοιοκαταληξια αλλα ας αφησω τον ποιητικο στομφο...ναι στα ψηλα g σειονται τα παντα, οπως και σε χαμηλα υψη ειδικα με μεγαλες ταχυτητες, κ ας πα να εχει FBW τεχνολογια του 3000μΧ και αυτο οφειλεται σε φυσικα φαινομενα της μηχανικης των ρευστων πρωτιστως και δευτερευοντως των αεριων..οσο για την ανικονοτητα της Φαντομας στους ελιγμους, τωρα θα ελεγα τπτ, αλλα θα παραβω καταφορα τον ΚΛ οποτε "ας το να παει στο διαολο" οπως λενε στις παλιες ελληνικες ταινιες....
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Γιαυτο το εγραψα το πρωτιστως, και το δευτερευοντως, για οσους γνωριζουν απο φυσικη γιατι ο αερας στις συνθηκες πτησης που δημιουργουνται γυρω απο την πτερυγα συμπεριφερεται σαν ρευστο.
ΥΓ. Τπτ δεν ειναι τυχαιο στο 1ο ποστ 8)
ΥΓ. Τπτ δεν ειναι τυχαιο στο 1ο ποστ 8)
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
strike fighters 2;
Ήθελα να ρωτήσω,άν και παράλληλα βγαίνει περίπου η σειρά WOx με το strike fighters(χρονολογικά εναλλάξ),με ενδιαφέρουν κυρίως αυτά που έχουν Ισραήλ μέσα.Τελευταία έχω λιώσει το WoI,αλλά σε άλλα φόρουμ,βλέπω τρελό υλικό,αποστολές,addon-αφh πολύ προσεγμένα κλπ τα οποια αναφέρονται όμως για το strike fighters,μιας και είναι το πιο πρόσφατο της σειράς.Με το που θα το αποκτήσω,κατέβασμα ή αγορά(αντε βρες το) δεν βγάζω άρκη με τίποτα,όποιος ξέρει κάτι pm,είναι λέει update toy SF1,που επίσης δεν βρίσκω.
Έχω την εξής απορία,τελικά εχει κάτι παραπάνω απο το WOI ή είναι μια αναβάθμιση συμβατότητας με τα νέα λειτουργικά με λίγο γαρνιτούρα;
Μενού,μηχανή γραφικών(ξέρω γω..;)gameplay,μοντέλο κίνησης,αποστολές & campaigns,πιο ψαγμένα skins και όλα αυτά είναι (πάνω κάτω) τα ίδια;Έβαλα τα 7 τώρα και μια χαρά παίζει το woi,ντάξει τα κολλήματα που έχει καμιά φορά(full grafika) είναι λόγω hardware και παράλληλων λειτουργιών ,τώρα δεν ξέρω αν χάνει λόγω των windows κάτι,ακόμα δεν δοκίμασα βέβαια το xpMODE.
Η όλη διαδικασία αξήζει γενικώς,ή περισσότερο είναι η φασαρία για να εξαλείψεις τα "παιδικά" bugs,προβλήματα ή πρόχειρα γραφικά(σύννεφα),λάθη στις εμβέλειες κοκ; Ετσι και αλλιώς όλα αυτά τα έχω φτιάξει πάνω κάτω,με διάφορα downloads,mods,τα patches klp αλλά αλλιώς είναι να τα χει σε πιο ¨ολοκληρωμένο¨ πακέτο η thirdwire που θα έχει προοπτικές εξέληξης.
Έχω την εξής απορία,τελικά εχει κάτι παραπάνω απο το WOI ή είναι μια αναβάθμιση συμβατότητας με τα νέα λειτουργικά με λίγο γαρνιτούρα;
Μενού,μηχανή γραφικών(ξέρω γω..;)gameplay,μοντέλο κίνησης,αποστολές & campaigns,πιο ψαγμένα skins και όλα αυτά είναι (πάνω κάτω) τα ίδια;Έβαλα τα 7 τώρα και μια χαρά παίζει το woi,ντάξει τα κολλήματα που έχει καμιά φορά(full grafika) είναι λόγω hardware και παράλληλων λειτουργιών ,τώρα δεν ξέρω αν χάνει λόγω των windows κάτι,ακόμα δεν δοκίμασα βέβαια το xpMODE.
Η όλη διαδικασία αξήζει γενικώς,ή περισσότερο είναι η φασαρία για να εξαλείψεις τα "παιδικά" bugs,προβλήματα ή πρόχειρα γραφικά(σύννεφα),λάθη στις εμβέλειες κοκ; Ετσι και αλλιώς όλα αυτά τα έχω φτιάξει πάνω κάτω,με διάφορα downloads,mods,τα patches klp αλλά αλλιώς είναι να τα χει σε πιο ¨ολοκληρωμένο¨ πακέτο η thirdwire που θα έχει προοπτικές εξέληξης.
Και δεν την κάνεις την ομοιοκαταληξία; 8)Jester έγραψε:Νικο μαλλον εχεις καιρο να μπεις στο φορουμ κ δε γνωριζεις τι εστι γεροδινης.... τωρα θα εκανα μια ομοιοκαταληξια αλλα ας αφησω τον ποιητικο στομφο...ναι στα ψηλα g σειονται τα παντα, οπως και σε χαμηλα υψη ειδικα με μεγαλες ταχυτητες, κ ας πα να εχει FBW τεχνολογια του 3000μΧ και αυτο οφειλεται σε φυσικα φαινομενα της μηχανικης των ρευστων πρωτιστως και δευτερευοντως των αεριων..οσο για την ανικονοτητα της Φαντομας στους ελιγμους, τωρα θα ελεγα τπτ, αλλα θα παραβω καταφορα τον ΚΛ οποτε "ας το να παει στο διαολο" οπως λενε στις παλιες ελληνικες ταινιες....
Γιατί να το αφήσεις να "πάει στο διάολο"; Θα ήθελα να μάθω για την ευελιξία του Phantom.
Και εντάξει, παραδέχομαι ότι έκανα λάθος σχετικά με το τρεμούλιασμα στα υψηλά G. Άτιμο OF... μας παραπλανάς!
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Όπως και να χει,το f4 θα "στρήβει" σαν να ναι σε συρόπι -και αυτό ρευστό δεν είναι 8)- και πάει και τελείωσε,όπως και όλα τα αφη στις μεγάλες ταχύτητες σείονται ή και τείνουν να σηκώνουν το ρύγχος τους(αναλογως δλδ την τεχνολογία).
Ας μην ξεφεύγουμε όμως με το θέμα,περι Thirdwire WOI - sf1 & 2.Τελικά παίδες,ασχολήθηκε κανείς με το strike fighters 2 israel;
Βελτιώνει τίποτα έξτρα, εκτός τα περι directX11,άλλαξε η μηχανή γραφικών κάπως(νομίζω δλδ) ή τα καλούδια που μάζευα τόσο καιρό για το woi απλά τα αντιγράφω στο φακελό του και γλυτώνω το έξτρα παίδεμα;;;Και ο κόσμος του sequel αυτού είναι τόσο κενός/φτωχός χωρίς την προσθήκη τους;
Καταραμένα torrents τώρα βρήκαν να τα κάνουν πιο "νόμιμα" και δεν το βρίσκω με τίποτα,όπως ούτε και σε download forums..Να 'χε multiplayer να σου λεγα εγώ
Ας μην ξεφεύγουμε όμως με το θέμα,περι Thirdwire WOI - sf1 & 2.Τελικά παίδες,ασχολήθηκε κανείς με το strike fighters 2 israel;
Βελτιώνει τίποτα έξτρα, εκτός τα περι directX11,άλλαξε η μηχανή γραφικών κάπως(νομίζω δλδ) ή τα καλούδια που μάζευα τόσο καιρό για το woi απλά τα αντιγράφω στο φακελό του και γλυτώνω το έξτρα παίδεμα;;;Και ο κόσμος του sequel αυτού είναι τόσο κενός/φτωχός χωρίς την προσθήκη τους;
Καταραμένα torrents τώρα βρήκαν να τα κάνουν πιο "νόμιμα" και δεν το βρίσκω με τίποτα,όπως ούτε και σε download forums..Να 'χε multiplayer να σου λεγα εγώ