Αίσθηση "πτήσης" στο Falcon.
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Αίσθηση "πτήσης" στο Falcon.
Έχω παρατηρήσει ότι το Falcon, παρ' όλα τα καλά που έχει, σου δίνει την εντύπωση μιας "ξύλινης" πτήσης.
Γιατί;
Γιατί;
Ας το εξηγήσω καλύτερα.
Το Falcon ΔΕ μου δίνει ρεαλιστική αίσθηση της πτήσης, ειδικά της ταχύτητας, όπως συμβαίνει με άλλους εξομοιωτές, π.χ. Lock On, IL-2, Combat Flight Simulator, Wings Over Israel κτλ.
Γιατί;
Φταίνε τα γραφικά; Περιορισμός της μηχανής του παιχνιδιού;
Και άσε τα off topic. Είπαμε, σε BANαρα ήδη.
Το Falcon ΔΕ μου δίνει ρεαλιστική αίσθηση της πτήσης, ειδικά της ταχύτητας, όπως συμβαίνει με άλλους εξομοιωτές, π.χ. Lock On, IL-2, Combat Flight Simulator, Wings Over Israel κτλ.
Γιατί;
Φταίνε τα γραφικά; Περιορισμός της μηχανής του παιχνιδιού;
Και άσε τα off topic. Είπαμε, σε BANαρα ήδη.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Απο αποψη ταχυτητας??? Η ξυλινη πτηση τι σχεση εχει με την ταχυτητα?
Μαλλον κανεις καποιο λαθος.
Οσον αφορα την ξυλινη πτηση ειναι λογω αλλης μηχανης παιχνιδιου, κοινως κωδικα και λογω FBW, και το το θεμα αυτο εχει αναλυθει παλιοτερα σε ενοτητα περι lock on. Σιγουρα δεν ειναι τοσο ξυλινη η πτηση στην πραγματικοτητα, αλλα το παιχνιδι δεν μπορει καταφερει να σου μεταφερει τις αναταραξεις η τα σκαμπανεβασματα στην απο/προσγειωση. Στο ΑΦ εχει γινει αυτο τεχνητα, δλδ το FPM τραμπαλιζει, μονο σε περιπτωσεις πτησης μεσα σε συννεφα με νεφωση και αερα. Επαναλαμβανω ομως ειναι τεχνητο feeling και το συνολικο effect ειναι μηδενικο απο αποψη αλλαγης πορειας/ταχυτητας/ρυθμου καθοδου.
Η ταχυτητα ειναι οκ, απλα το 3d feeling που εχεις ειναι αλλιωτικο απο τα παιχνιδια που αναφερεις.
Παιξε ομως Falcon 4/ 1.08/Sp1 και Sp3 και παιξε και BMS και μετα και OF να δεις τι θα πει εξελιξη.
Μαλλον κανεις καποιο λαθος.
Οσον αφορα την ξυλινη πτηση ειναι λογω αλλης μηχανης παιχνιδιου, κοινως κωδικα και λογω FBW, και το το θεμα αυτο εχει αναλυθει παλιοτερα σε ενοτητα περι lock on. Σιγουρα δεν ειναι τοσο ξυλινη η πτηση στην πραγματικοτητα, αλλα το παιχνιδι δεν μπορει καταφερει να σου μεταφερει τις αναταραξεις η τα σκαμπανεβασματα στην απο/προσγειωση. Στο ΑΦ εχει γινει αυτο τεχνητα, δλδ το FPM τραμπαλιζει, μονο σε περιπτωσεις πτησης μεσα σε συννεφα με νεφωση και αερα. Επαναλαμβανω ομως ειναι τεχνητο feeling και το συνολικο effect ειναι μηδενικο απο αποψη αλλαγης πορειας/ταχυτητας/ρυθμου καθοδου.
Η ταχυτητα ειναι οκ, απλα το 3d feeling που εχεις ειναι αλλιωτικο απο τα παιχνιδια που αναφερεις.
Παιξε ομως Falcon 4/ 1.08/Sp1 και Sp3 και παιξε και BMS και μετα και OF να δεις τι θα πει εξελιξη.
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Ελα ρε με τον αλεφαντο/Jester μιλας τωρα ρε.
Δε στα εξηγω καλα ρε gerodini?Δε στα λεω ωραια?
Πες τα ρε χρησταρα, γιατι δε τα λετε δε τα γραφετε και αναγκοζομαι κ τα λεω μονος μου.
Δε στα εξηγω καλα ρε gerodini?Δε στα λεω ωραια?
Πες τα ρε χρησταρα, γιατι δε τα λετε δε τα γραφετε και αναγκοζομαι κ τα λεω μονος μου.
Jester
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Συμφωνώ 100% με τον Χρίστο. Το RV προσωμειώνει καλύτερα απο οπιοδήποτε αλλο sim την ''πτήση'' αυτή καθε αυτη, π.χ αναταράξης σε αλλαγες υψομέτρου, χαμηλή πτήση με μεγάλη ταχύτητα, σε air brakes up, κ.λ.π. Gerodini σου προτείνω να το δοκιμάσεις για να έχεις δικιά σου αποψη!!
Α! όσο για τα ηλεκτρονικα μη περιμένεις να δεις OF αλλα αρκετά καλύτερα απο το AF.
Α! όσο για τα ηλεκτρονικα μη περιμένεις να δεις OF αλλα αρκετά καλύτερα απο το AF.
Το έπαιξα πριν λίγο καιρό... (το παλιό, χωρίς SP) και ήταν χειρότερο από ότι το θυμόμουν! Μιλάμε ρεαλισμός 0 εις το τετράγωνο, σε σύγκριση με το OF ή το AF. Και να φανταστείς ότι μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση ο "ρεαλισμός" του παλιά.Jester έγραψε: Παιξε ομως Falcon 4/ 1.08/Sp1 και Sp3 και παιξε και BMS και μετα και OF να δεις τι θα πει εξελιξη.
Όσο για το RV, αυτό δεν είναι το ίδιο με το FF4;
Ναι, FF4/RedViper . Οδηγίες εγκατάστασης εδώΌσο για το RV, αυτό δεν είναι το ίδιο με το FF4;
Επειδή χρησιμοποιεί το ίδιο dir με το OF θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τον Οδηγό για Πολλαπλά Setup.
Από θέμα ταχύτητας που αναφέρεσαι , όταν π.χ πετάς σε χαμηλό υψόμετρο σου φαίνεται στο OF ότι πάει αργά λίγο το ά/φος. Σ'αυτό σου έχει απαντήσει ήδη ο Jester.
Δοκίμασε AF ...αρκετά πιο γρήγορα.
BTW, η σειρά Falcon έχει τους καλύτερους εξομοιωτές σε F-16, όποιες κι αν είναι οι ατέλειες σε κάθε έναν. Lock On κλτ κτλ δε μπορούν να συγκριθούν με τπτ μπροστά στο Falcon 4.0 (OF, AF, RV, σύντομα το FF5 στα PC σας... )