Τηλεκατευθυνόμενος Ανζάκ

Περιοχή συζήτησης για Στατικά & Τηλεκατευθυνόμενα Μοντέλα

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Πήγα σήμερα Ασπρόπυργο το πρωί, ήμουν μόνος παρέα με πολύ αέρα.

Τελικά έφυγα αφού το Τ/Κ ακόμα και στο έδαφος το έπερνε ο άνεμος.

Βρήκα έναν χώρο στο πάρκο του Τρίτση στους Αγ. Αναργύρους, ο οποίος είναι και δεν είναι μέσα στο πάρκο. Λέτε να χρειάζομαι ειδική άδεια για να πάω να πετάξω εκεί ή δεν τρέχει λόγος ;
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Νέος χώρος στην Ελευσίνα !!!! Τεράστιος και άνετος με άσφαλτο

χώματα ΤΕΛΟΣ :)
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Anzac έγραψε:Εικόνα
Εικόνα
το cessna-κι είναι πια GATE KEEPER....φωτό αύριο :)
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Tο νεότερο μοντέλο μου, είναι και αυτό ένα μεταχειρισμένο 0,40 KYOSHO Calmato Sports, στο οποίο έχει γίνει modification απο τον προηγούμενο χρήστη του, ο οποίος αφαίρεσε τους 2 πτερυγικούς τροχούς και τον ρινιαίο, και τοποθέτησε νέο μεταλικό και στηβαρό μπροστινό σύστημα 2 τροχών, καθώς και μικρό τροχό στο πίσω μέρος, ο οποίος στρίβει με το rudder.

Φωτο αν θέλετε μου λέτε.

Η μοναδική μαλακία με αυτό το μοντέλο είναι ότι όλα τα καυσαέρια και τα λάδια, πάνω πάνω στο μοντέλο :(
Δεξιά μεριά , φτερά κλπ, όλα γλύτσα :?
e-HAF Admin
Cannon
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 10:55

Δημοσίευση από Cannon »

Anzac έγραψε:Tο νεότερο μοντέλο μου, είναι και αυτό ένα μεταχειρισμένο 0,40 KYOSHO Calmato Sports, στο οποίο έχει γίνει modification απο τον προηγούμενο χρήστη του, ο οποίος αφαίρεσε τους 2 πτερυγικούς τροχούς και τον ρινιαίο, και τοποθέτησε νέο μεταλικό και στηβαρό μπροστινό σύστημα 2 τροχών, καθώς και μικρό τροχό στο πίσω μέρος, ο οποίος στρίβει με το rudder.

Φωτο αν θέλετε μου λέτε.

Η μοναδική μαλακία με αυτό το μοντέλο είναι ότι όλα τα καυσαέρια και τα λάδια, πάνω πάνω στο μοντέλο :(
Δεξιά μεριά , φτερά κλπ, όλα γλύτσα :?
Με γειές, με γειές!!! :D :D :D
Να το χαρείς φίλε!

Ωραίο και πρωτότυπο modification με τις ρόδες! Λογικά έχει και μερικά μολυβένια αυτοκόλλητα βαριδάκια κολλημένα πίσω ώστε να γίνει πιό πισόβαρο, ώστε να μην βάζει "μούρη" στην προσγείωση, ή η θέση των μπροστικών τροχών ήταν αρκετή;

Όσο για τα καυσαέρια... αναγκαίο κακό. Έχε πάντα μαζί σου φωτιστικό (μπλε) οινόπνευμα κι ένα ρολό κουζινόχαρτο, και καθαρίζεις.
Αν μένουν γλύτσες στο συγκεκριμένο μοντέλο, σχετικά σύντομα θα αρχίσουν να ξεκολλάνε τα monocote του.
Όταν πετούσα αυτό το μοντέλο είχα τα ίδια θέματα. Γι'αυτό και κάποια στιγμή μου την έδωσε και το "έγδυσα" απο τα εργοστασιακά του monocote και πειραματίστηκα βάζοντας δικά μου (http://www.youtube.com/watch?v=0AqCfhrNsgw).

Επίσης είχα προβλήματα με την 40άρα "μανίσια" Kyosho, η οποία είχε κάποια προβλήματα στο εσωτερικό της (μικρή συμπίεση, δε ρουφούσε εύκολα καύσιμο κ.α.) που συντελούσαν στο να σβήνει συχνά. Απ'τη μια ήταν καλό αυτό γιατί με εκπαίδευσε καλά στο Flameout Landing :P , απο την άλλη αναγκάστηκα να αγοράσω νέα μηχανή (Irvine, 2stroke/.53), η οποία ταίριαξε μια χαρά στο μοντέλο και το έκανε ... "πύραυλο" !

Κάποια στιγμή όμως το βαρέθηκα και το Calmato και πήγα πλέον στο Showtime 50 της Hangar9, το οποίο έστησα εξ'αρχής, αφού πρώτα έμαθα κάποια "μυστικά" στησίματος ARF (Almost-Ready-to-Fly) φτιάχνοντας με έναν φίλο ένα μεγαλούτσικο Bossanova.

8)
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Κινητήρα είχε ήδη το μοντέλο και ήταν OS MAX .46 ίδιος ακριβώς με αυτόν που είχα στο chessna-κι. Τώρα έχω 2 :)

Επίσης, εχτές που πήγα είχε κάμποσο αέρα πλαϊνό, και το μοντέλο έστριβε προς τον αέρα μόνο του κάθε φορά που προσπαθούσα να το απογειώσω.

Φτερό στον άνεμο που λένε. Πισόβαρα δεν έχω, όχι.

Το μονοκότ της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πραγματικά για τα ΜΠΑΖΑ. Έχει ήδη αρκετά θέματα και το δικό μου.

ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος ;)
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

κάτι κουφό ακόμα, είναι ότι δεν έχω αλενάκι που να ταιριάζει σωστά στις 2 αλενόβιδες που σφίγουν την πτέρυγα απο κάτω
e-HAF Admin
Cannon
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 10:55

Δημοσίευση από Cannon »

Anzac έγραψε:Επίσης, εχτές που πήγα είχε κάμποσο αέρα πλαϊνό, και το μοντέλο έστριβε προς τον αέρα μόνο του κάθε φορά που προσπαθούσα να το απογειώσω.
Φτερό στον άνεμο που λένε.
Την τρώει από το πλάι το κάθετο σταθερό και γυρίζει κώλο. Εκεί βάζεις χέρι στο Rudder, τόσο όσο χρειάζεται για να πηγαίνει ευθεία στον διάδρομο καθώς επιταχύνει και τελικά να σηκωθεί στον αέρα σε ευθεία πορεία.
Anzac έγραψε:ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος ;)
Πού ακριβώς είναι (google LAT/LONG); Ανήκει σε κάποιο αεραθλητικό σωματείο;
Anzac έγραψε:κάτι κουφό ακόμα, είναι ότι δεν έχω αλενάκι που να ταιριάζει σωστά στις 2 αλενόβιδες που σφίγουν την πτέρυγα απο κάτω
Μου έχουν πεί πως στον αερομοντελισμό αεροπλάνων κρατιέται ένα standard όσων αφορά τα μεγέθη των Αllen που χρησιμοποιούνται, και αριθμούν σε 4 είδη (αν θυμάμαι καλά). Γι'αυτό πωλούνται σε καταστήματα μοντελισμού έτοιμα σετάκια από κατσαβίδια-Allen. Προσωπικά έχω αγοράσει τέτοιο σετακι και μου έχει επαληθευτεί το standard σε όσα μοντέλα αεροπλάνων χρειάστηκε να μαστορέψω (βίδες κινητήρων, servo, σασσί κτλ).
:)
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Cannon έγραψε:
Anzac έγραψε:
Anzac έγραψε:ΥΓ. Ο νέος χώρος στην Ελευσίνα, απίστευτος ;)
Πού ακριβώς είναι (google LAT/LONG); Ανήκει σε κάποιο αεραθλητικό σωματείο;
Είναι χώρος του ΟΣΕ, όπως και ο προηγούμενος.

Κατι σαν χώρος αναμονής να το πώ ; Εχει άσφαλτο αλλά όχι μονοκόματη. Κόβεται σε λωρίδες με σχάρες για να φεύγουν τα νερά.
Επίσης τα αυτοκίνητα μένουν έξω απο τον χώρο αυτό, κάτι που σημαίνει ότι για κάμποσα μέτρα κουβαλάς με το χέρι όλα τα συμπράγκαλα.

Στην έξοδο της Αττικής οδού (έξοδος Ασπρόπυργος) στο κανα google map , αν βοηθάει
συντεταγμένες
38.092671,23.58829

έχω βγάλει screenshots (θα τα ανεβάσω σε λίγο)
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 7620887021

Εικόνα
Με πράσινο φαίνεται ο νέος χώρος, ο οποίος είναι ασφαλτοστρωμένος (η φώτο είναι παλιά προφανός).

Με κόκκινο φαίνεται ο δρόμος στον παλιό χώρο, όπου εκτός του δρόμου, χρησιμοποιούσαμε και την χωμάτινη έκταση.

http://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&ll= ... 27208&z=16
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Cannon έγραψε:
Κάποια στιγμή όμως το βαρέθηκα και το Calmato και πήγα πλέον στο Showtime 50 της Hangar9, το οποίο έστησα εξ'αρχής, αφού πρώτα έμαθα κάποια "μυστικά" στησίματος ARF (Almost-Ready-to-Fly) φτιάχνοντας με έναν φίλο ένα μεγαλούτσικο Bossanova.

8)
στα λεφτά που έδωσες για το showtime, εγώ θα έπερνα ένα extra 300 που το ήθελα και πολύ :)
e-HAF Admin
Cannon
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 10:55

Δημοσίευση από Cannon »

Anzac έγραψε:στα λεφτά που έδωσες για το showtime, εγώ θα έπερνα ένα extra 300 που το ήθελα και πολύ :)
Πτητικά, δεν είμαι έτοιμος για Extra300, καθώς έχει πιό στενά ακροπτερύγια και είναι πολύ "νευρικότερο" σε σχέση με το Showtime.
To Showtime έχει αρκετά ομαλότερη πτήση, και εξελίξιμη δυσκολία, ανάλογα με το hardware που θα του βάλεις (servos, ρυθμισεις κτλ).Επίσης τα SFGs (Side Force Generators) που έχει, βοηθάνε πολύ στην αρχή για τη μετάβαση από Calmato σε αεροπλάνο τύπου Pattern.
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS
Εικόνα
Απάντηση