Problem στα γραφικα
Συντονιστής: Διαχείριση
Problem στα γραφικα
Εχω κανει εγκατασταση του FSX συμφωνα με τις Oδηγίες Εγκατάστασης του ΚΕΕΠ καθως και το σεταρισμα.
Η καρτα γραφικων μου ειναι η gtx 285 η οποια δε διαφερει απο αυτη στον Οδηγο..Το προβλημα που αντιμετοπιζω ειναι οταν ξεκιναω πτηση τρεμοπαιζουν/κολλανε τα γραφικα..Αλλαξα την επιλογή trilinear σε anisotropic αλλα τιποτα..
Προσπαθησα να αλλαξω την αναλυση αλλα παλι τιποτα.
Καποιος που μπορει να δωσει τα φωτα του στο θεμα...
:Spooky:
Η καρτα γραφικων μου ειναι η gtx 285 η οποια δε διαφερει απο αυτη στον Οδηγο..Το προβλημα που αντιμετοπιζω ειναι οταν ξεκιναω πτηση τρεμοπαιζουν/κολλανε τα γραφικα..Αλλαξα την επιλογή trilinear σε anisotropic αλλα τιποτα..
Προσπαθησα να αλλαξω την αναλυση αλλα παλι τιποτα.
Καποιος που μπορει να δωσει τα φωτα του στο θεμα...
:Spooky:
-Setup as administrator (properties/symvatothtes) και αν χρειαστεί στην ίδια καρτέλα το προσαρμόζεις σε παλιά win.
-download patches & fixes για το ίδιο το fsx απο τα επισημα site. Φαντάζομαι η εκδοσή σου υποστηρίζεται κανονικά
-εγκατεστημένο το directx 11 june 2o1o φυσικά (sdk)
-Τα περι drivers & updates της κάρτας γραφικών σου κοίταξες; τσεκαρε τα στο site της nvidia. Απο κει ψάχνεις και για προγραμματάκι(ξεχναω ονομα) της μορφής ntune για να στα ρυμίζει αυτόματα όλα ανα παιχνίδι ή εφαρμογή. Aπο trilinear, επιλογές ανάλυσης και όλα τα texture & λοιπές πατατιές
-download patches & fixes για το ίδιο το fsx απο τα επισημα site. Φαντάζομαι η εκδοσή σου υποστηρίζεται κανονικά
-εγκατεστημένο το directx 11 june 2o1o φυσικά (sdk)
-Τα περι drivers & updates της κάρτας γραφικών σου κοίταξες; τσεκαρε τα στο site της nvidia. Απο κει ψάχνεις και για προγραμματάκι(ξεχναω ονομα) της μορφής ntune για να στα ρυμίζει αυτόματα όλα ανα παιχνίδι ή εφαρμογή. Aπο trilinear, επιλογές ανάλυσης και όλα τα texture & λοιπές πατατιές
α: Οταν πετας σε mulitplayer και πας κοντα για κλειστό το α/φος του άλλου τρεμοπαίζει? MP bug code....kodi έγραψε:επίσης ακόμη 2 θέματα....
ξερει κανεις γιατι:
α: Οταν πετας σε mulitplayer και πας κοντα για κλειστό το α/φος του άλλου τρεμοπαίζει?
β: Γιατι μερικές φορες ο άλλος φαίνεται σαν κομητης/με φλόγες ενω πετά κανονικα????
Νίκο, απο fsx kai XP pro δεν ξέρω,ποτε δεν δοκίμασα αυτό το συνδυασμό, αν θυμάμαι καλά. Μα όπως και να χει, αν έκανες αυτά που ανέφερα και δεν έχεις κάνει κανένα τρελό με το hardware σου, πολύ παράξενο να συνεχίζει το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ πρόβλημα. Για το παιχνίδι η gpu σου καρτάρα δεν είναι; (plz ενημερώστε και κάποιος σχετικός). Aυτό για τα administrative rights ηταν για τα 7 μόνο.
Oστόσω, στης microsoft τα παιχνίδια, απο χρονια πριν όλο παρατηρούσα προβλήματα, αλλά το FS είναι απο τις φίρμες της. Ραμοβόροι τίτλοι αφων, χωρίς λόγω βαριοι & πολύπλοκοι. Μόνο το οτι χωρεσαν τόση έκταση, το μοντέλο καταστροφής και το πτητικό κάποιων ελαφρών/μαχητικών μου άρεσε, μόνο... Τι να πω, κάνε καμια αναζήτηση --> google "fsx-glitches in windows XP" και ομοίως με άλλες ύποπτες παραμέτρους, αν όντως υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και σε παρόμοια pc, σε κανα φορουμ. Δεν είμαι και (fun) χρήστης του για να ξέρω άλλα τερtipια, περισσότερο γενικές συμβουλές σου εδωσα.
Κοdi, τέτοια bugs ή μικροπροβλήματα συναντάς συχνά σε παιχνίδια και ειδικά σε αυτά που βασίζονται σε μεγάλου γρ. περιβάλλοντος κόσμου και πόσο μάλλον σε 3 διαστάσεων κίνησης παιχνιδιών, living world. Βλέποντας το ping που έχει ο κάθε χρήστης ανα πάσα στιγμή στο παιχνίδι (στο score table κατα κανόνα) καταλαβαίνεις και πόσο καθυστέρηση έχει να συνδεθεί με το σερβερ. Ο λόγος; Απο απόσταση πες, απο τη σύνδεσή του, απο ενδεχομένως διαφορετικά mods/skins που έχει βάλει κλπ. Αν το αντικείμενο -παίκτης- που βλέπεις και κινήται σαν ATIA έχει να κάνει με το πως τον βλέπεις ΕΣΥ, το σύστημά σου και πολύ λιγότερο αν η μηχανη φυσικής και γραφικών του παιχνιδιού τα flight sims. Ακόμα και εμπορικοί τίτλοι σαν τα HAWX-2 ή Λοκ Ον fc2 έχουν τα ίδια λάθη, δεν είναι και τυχαίο που οι χρήστες και οι σερβερ παίζει να είναι απο τη Σιβηρία και πέρα. Το fsx, σε ελληνικούς σερβερ αλήθεια τι καθυστερήσεις έχει; και με τι προσθήκες πάνω στο βασικο game
FSX multiplayer δεν έχω δει παρα 1 φορά, μην σε επιρρεάζω και αδίκως. Απλά μόνο με τα πολεμικά και μαχητικά προτζεκτ ή vrs να ασχοληθείς με το FS.Xoxoxo
υπάρχουν και χειρότερες φασεις γενικά http://www.youtube.com/watch?v=j1QWtUxdIrY
Oστόσω, στης microsoft τα παιχνίδια, απο χρονια πριν όλο παρατηρούσα προβλήματα, αλλά το FS είναι απο τις φίρμες της. Ραμοβόροι τίτλοι αφων, χωρίς λόγω βαριοι & πολύπλοκοι. Μόνο το οτι χωρεσαν τόση έκταση, το μοντέλο καταστροφής και το πτητικό κάποιων ελαφρών/μαχητικών μου άρεσε, μόνο... Τι να πω, κάνε καμια αναζήτηση --> google "fsx-glitches in windows XP" και ομοίως με άλλες ύποπτες παραμέτρους, αν όντως υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και σε παρόμοια pc, σε κανα φορουμ. Δεν είμαι και (fun) χρήστης του για να ξέρω άλλα τερtipια, περισσότερο γενικές συμβουλές σου εδωσα.
Κοdi, τέτοια bugs ή μικροπροβλήματα συναντάς συχνά σε παιχνίδια και ειδικά σε αυτά που βασίζονται σε μεγάλου γρ. περιβάλλοντος κόσμου και πόσο μάλλον σε 3 διαστάσεων κίνησης παιχνιδιών, living world. Βλέποντας το ping που έχει ο κάθε χρήστης ανα πάσα στιγμή στο παιχνίδι (στο score table κατα κανόνα) καταλαβαίνεις και πόσο καθυστέρηση έχει να συνδεθεί με το σερβερ. Ο λόγος; Απο απόσταση πες, απο τη σύνδεσή του, απο ενδεχομένως διαφορετικά mods/skins που έχει βάλει κλπ. Αν το αντικείμενο -παίκτης- που βλέπεις και κινήται σαν ATIA έχει να κάνει με το πως τον βλέπεις ΕΣΥ, το σύστημά σου και πολύ λιγότερο αν η μηχανη φυσικής και γραφικών του παιχνιδιού τα flight sims. Ακόμα και εμπορικοί τίτλοι σαν τα HAWX-2 ή Λοκ Ον fc2 έχουν τα ίδια λάθη, δεν είναι και τυχαίο που οι χρήστες και οι σερβερ παίζει να είναι απο τη Σιβηρία και πέρα. Το fsx, σε ελληνικούς σερβερ αλήθεια τι καθυστερήσεις έχει; και με τι προσθήκες πάνω στο βασικο game
FSX multiplayer δεν έχω δει παρα 1 φορά, μην σε επιρρεάζω και αδίκως. Απλά μόνο με τα πολεμικά και μαχητικά προτζεκτ ή vrs να ασχοληθείς με το FS.Xoxoxo
υπάρχουν και χειρότερες φασεις γενικά http://www.youtube.com/watch?v=j1QWtUxdIrY