MULTIPLAYER CODE
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
MULTIPLAYER CODE
For more info on setting One's bandwidth for HOSTING see:
http://home.ptd.net/~bhale/BandwidthTable.html (std chart with instructions, for Host requirements for up to 10 Clients)
or
http://home.ptd.net/~bhale/NewBWTable.html
http://home.ptd.net/~bhale/BandwidthTable.html (std chart with instructions, for Host requirements for up to 10 Clients)
or
http://home.ptd.net/~bhale/NewBWTable.html
391 vSqn Combat
321 vSqn Instructor
321 vSqn Instructor
Υπολογισμοί...
Ok, ας δοκιμάσουμε να εξηγήσουμε τους πίνακες...
(θα δείτε ότι πολλά από όσα κάναμε... μάλλον τα κάναμε λάθος!)
1. Διαλέγουμε πόσο γρήγορη θέλουμε να είναι η "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης ": 33.6, 56K ή άλλο? Αυτό σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι clients πρέπει να επιλέξουν την ΙΔΙΑ ταχύτητα μόλις συνδεθούν και όχι να διαλέξουν ανάλογα με τη σύνδεση τους.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του πίνακα, 33,6 αρκεί για τα περισσοτερα TE, μεγαλύτερες ταχύτητες χρειάζονται για περίπλοκα TEs ή campaigns και σε καμιά περίπτωση δε θα χρειαστούν περισσότερα από 64 ISDN. (Αυτό εμάς μας λέει ότι αν βρούμε γρήγορο server μπορούμε να υποστηρίξουμε πολλους clients κι ας μην έχουν γρήγορη σύνδεση).
2. Μετράμε το bandwidth του server μας, π.χ. μέσω συγκεκριμένων sites στο internet. Την τιμή που θα βρούμε την μειώνουμε κατά 10% για να έχουμε ένα περιθώριο ασφαλείας.
3. Πάμε στον αριστερό πίνακα. Από την πρώτη οριζόντια γραμμή διαλέγουμε την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" που μας ενδιαφέρει (όπως είπαμε στο βήμα (1), για τα περισσότερα TEs αρκεί 33,6). Έπειτα κοιτάμε την πρώτη στήλη και επιλέγουμε πόσους clients έχουμε (εξαιρουμένου του host!). Βρίσκουμε σε ποιο κουτάκι τέμνονται η γραμμή μας με τη στήλη μας και διαβάζουμε το νούμερο: αυτή είναι το bandwidth που πρέπει να έχει ο server μας!
(Αν αυτό το νούμερο υπερβαίνει το bandwidth που μετρήσαμε, σημαίνει ότι ο server δεν μπορεί να σηκώσει το παιχνίδι. Πρέπει να μειώσουμε τους παίκτες ή την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" ή ...να αλλάξουμε server...)
4. Πάμε στον δεξιό πίνακα. Προεκτείνουμε τη γραμμή που διαλέξαμε από τον αριστερό πίνακα στον δεξιό. Επίσης βρίσκουμε στον δεξιό πίνακα τη στήλη με την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" που μας ενδιαφέρει. Βρίσκουμε σε ποιο κουτάκι τέμνονται η γραμμή μας με τη στήλη μας και διαβάζουμε το νούμερο: αυτός είναι ο αριθμός που πρέπει να γραφτεί στο shortcut του Falcon στη μορφή -bandwidth xxx!
(Υπ'οψιν ότι ο αριθμός αυτός δεν είναι ίδιος με το bandwidth που υπολογίσαμε στο βήμα (3)! Το Falcon κάνει κάποιο λάθος στο bandwidth και η τιμή που βρίσκουμε στο βήμα (4) είναι κατάλληλα τροποποιημένη ώστε να αναιρεί το λάθος αυτό).
5. Ο host περνάει στο -bandwidth xxx την τιμή που βρήκαμε στο βήμα (4).
6. ΟΛΟΙ οι clients περνάνε στο bandwidth xxx την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης", διορθωμένη πάλι με τη βοήθεια του δεξιού πίνακα.
Για να βρούμε τη σωστή ταχύτητα των clients αρκεί να διαβάσουμε τον αριθμό στην πρώτη γραμμή του πίνακα, κάτω από την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" που χρησιμοποιούμε. (δηλ. το ίδιο με το βήμα (4) αλλά με υποθετικό αριθμό clients=1).*
* εξαίρεση έχουμε στην περίπτωση που η "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" είναι 33.6: τότε δεν γράφουμε τίποτα στο bandwidth παρά επιλέγουμε 33.6 από τα comms του Falcon
Ακούγεται περίπλοκο... αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να το κάνεις απ' ότι να το καταλάβεις, honestly
(edited: προσθήκη υποσημείωσης/αστερίσκου)
(θα δείτε ότι πολλά από όσα κάναμε... μάλλον τα κάναμε λάθος!)
1. Διαλέγουμε πόσο γρήγορη θέλουμε να είναι η "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης ": 33.6, 56K ή άλλο? Αυτό σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι clients πρέπει να επιλέξουν την ΙΔΙΑ ταχύτητα μόλις συνδεθούν και όχι να διαλέξουν ανάλογα με τη σύνδεση τους.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του πίνακα, 33,6 αρκεί για τα περισσοτερα TE, μεγαλύτερες ταχύτητες χρειάζονται για περίπλοκα TEs ή campaigns και σε καμιά περίπτωση δε θα χρειαστούν περισσότερα από 64 ISDN. (Αυτό εμάς μας λέει ότι αν βρούμε γρήγορο server μπορούμε να υποστηρίξουμε πολλους clients κι ας μην έχουν γρήγορη σύνδεση).
2. Μετράμε το bandwidth του server μας, π.χ. μέσω συγκεκριμένων sites στο internet. Την τιμή που θα βρούμε την μειώνουμε κατά 10% για να έχουμε ένα περιθώριο ασφαλείας.
3. Πάμε στον αριστερό πίνακα. Από την πρώτη οριζόντια γραμμή διαλέγουμε την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" που μας ενδιαφέρει (όπως είπαμε στο βήμα (1), για τα περισσότερα TEs αρκεί 33,6). Έπειτα κοιτάμε την πρώτη στήλη και επιλέγουμε πόσους clients έχουμε (εξαιρουμένου του host!). Βρίσκουμε σε ποιο κουτάκι τέμνονται η γραμμή μας με τη στήλη μας και διαβάζουμε το νούμερο: αυτή είναι το bandwidth που πρέπει να έχει ο server μας!
(Αν αυτό το νούμερο υπερβαίνει το bandwidth που μετρήσαμε, σημαίνει ότι ο server δεν μπορεί να σηκώσει το παιχνίδι. Πρέπει να μειώσουμε τους παίκτες ή την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" ή ...να αλλάξουμε server...)
4. Πάμε στον δεξιό πίνακα. Προεκτείνουμε τη γραμμή που διαλέξαμε από τον αριστερό πίνακα στον δεξιό. Επίσης βρίσκουμε στον δεξιό πίνακα τη στήλη με την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" που μας ενδιαφέρει. Βρίσκουμε σε ποιο κουτάκι τέμνονται η γραμμή μας με τη στήλη μας και διαβάζουμε το νούμερο: αυτός είναι ο αριθμός που πρέπει να γραφτεί στο shortcut του Falcon στη μορφή -bandwidth xxx!
(Υπ'οψιν ότι ο αριθμός αυτός δεν είναι ίδιος με το bandwidth που υπολογίσαμε στο βήμα (3)! Το Falcon κάνει κάποιο λάθος στο bandwidth και η τιμή που βρίσκουμε στο βήμα (4) είναι κατάλληλα τροποποιημένη ώστε να αναιρεί το λάθος αυτό).
5. Ο host περνάει στο -bandwidth xxx την τιμή που βρήκαμε στο βήμα (4).
6. ΟΛΟΙ οι clients περνάνε στο bandwidth xxx την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης", διορθωμένη πάλι με τη βοήθεια του δεξιού πίνακα.
Για να βρούμε τη σωστή ταχύτητα των clients αρκεί να διαβάσουμε τον αριθμό στην πρώτη γραμμή του πίνακα, κάτω από την "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" που χρησιμοποιούμε. (δηλ. το ίδιο με το βήμα (4) αλλά με υποθετικό αριθμό clients=1).*
* εξαίρεση έχουμε στην περίπτωση που η "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης" είναι 33.6: τότε δεν γράφουμε τίποτα στο bandwidth παρά επιλέγουμε 33.6 από τα comms του Falcon
Ακούγεται περίπλοκο... αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να το κάνεις απ' ότι να το καταλάβεις, honestly
(edited: προσθήκη υποσημείωσης/αστερίσκου)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antono την 01 Ιουν 2004, 21:56, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Lt. George 'Antono/LSD' Antonopoulos
Παραδειγματάκι με 4 παίκτες (1 host Cable (Geraki) και 3 clients) σε συνηθισμένο ΤΕ (δηλαδή όχι ένα ΤΕ με πάααρα πολλές αποστολές που να μοιάζει με campaign!)Anzac έγραψε:Γιώργο, κανα παραδειγματακι με τα δικα μας δεδομενα?
1. για DSL
2. για ISDN 64
3. για ISDN 128
4. για Broadband (Geraki)
1. Για το ΤΕ αυτό αρκεί 33.6 για "κοινή client ταχύτητα σύνδεσης", διότι είναι σχετικά απλό.
2. Μετράμε την upload ταχύτητα του server. To Geraki έχει 256 upload. Αφαιρούμε το 10% για ασφάλεια: 230.4
3. Κοιτάμε τον αριστερό πίνακα. Για 3 clients στα 33.6 (όπως αποφασίσαμε) θέλουμε 100.8 bandwidth στον host (το Geraki μας φτάνει και μας περισσεύει).
4. Κοιτάμε στο δεξιό πίνακα. Για 3 clients στα 33.6 το Geraki πρέπει να γράψει στο shortcut του Falcon: 81
5. Το Geraki ξεκινάει hosting με "-bandwidth 81"
6. Οι clients επιλέγουν 33.6 από τα comms του Falcon.
Homework: υπολογίστε για host ISDN 64k (πραγματικό μετρούμενο upload: 56kbps) και 2 clients
(edited: μεταβολή του (6) με βάση την υποσημείωση/αστερίσκο)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antono την 01 Ιουν 2004, 21:46, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Lt. George 'Antono/LSD' Antonopoulos
Anzac έγραψε:sto site mas eixa dosei ena link apo ena site pou kanei metriseis tou pragmatikou sou upload kai download
bres to , trekse to kai dose mas ta nea noumera
2004-06-01 12:37:46 EST: 766 / 235
Your download speed : 774190 bps, or 766 kbps.
A 102 KB/sec transfer rate.
Your upload speed : 241651 bps, or 235 kbps.
Alh kalh selida einai edw
http://myspeed.visualware.com/ gia speed test
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Επισκέπτης την 01 Ιουν 2004, 18:51, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Αντώνη τρέξε τα scripts αυτά πολλές φορές σε διάστημα αρκετών ημερών ώστε να βγάλεις το μέσο όρο (το actual bandwidth κυμαίνεται και μόνο η μέση τιμή του είναι αξιόπιστη).
Υπ' όψιν ότι ακόμα και 235 Kbps upload να είχες, οι υπολογισμοί στο προηγούμενο post ισχύουν (διότι έχεις περίσσευμα από bandwidth).
Υπ' όψιν ότι ακόμα και 235 Kbps upload να είχες, οι υπολογισμοί στο προηγούμενο post ισχύουν (διότι έχεις περίσσευμα από bandwidth).
Lt. George 'Antono/LSD' Antonopoulos
Antono έγραψε:Αντώνη τρέξε τα scripts αυτά πολλές φορές σε διάστημα αρκετών ημερών ώστε να βγάλεις το μέσο όρο (το actual bandwidth κυμαίνεται και μόνο η μέση τιμή του είναι αξιόπιστη).
Υπ' όψιν ότι ακόμα και 235 Kbps upload να είχες, οι υπολογισμοί στο προηγούμενο post ισχύουν (διότι έχεις περίσσευμα από bandwidth).
Meso oro 650 Down - 180 UP
4 shn emena atoma paizoun aneta
TeamSpeak
Ναι, φαίνεται as good as it gets... or has ever been... or whatever! !Iapetos έγραψε:LOIPON TO DOKIMASAME EGO O ANNTONO KAI TO GERAKI ,,,,,, NOMIZO OTI EIMASTE SE PARA POLI KALO DROMO
Μας έδωσε πάντως την εντύπωση ότι το TeamSpeak ξοδεύει αρκετό bandwidth σε φάσεις έντονης συνομιλίας και χαλάει τους υπολογισμούς και τον συγχρονισμό host-client...
...αλλά είναι εκ των ουκ άνευ, σωστά? Εκτός κι αν δοκιμάσουμε και τα in-comms του Falcon (η ομάδα που έφτιαξε τον πίνακα παίζει χρησιμοποιώντας τα in-comms χωρίς πρόβλημα...).
Lt. George 'Antono/LSD' Antonopoulos