Ερώτηση: Aim 9 evasion procedure

Κεντρικό σημείο επικοινωνίας μελών

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Επισκέπτης

Ερώτηση: Aim 9 evasion procedure

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Προχθες εγινε κατι επανω στο ποιο θα ηθελα την αποψη σας.

Κατα την διαρκεια εκπαιδευσης, συναδελφος της 321 μου εριξε Aim9m. Μολις ακουσα το χαρακ/κο "Fox 2 inbound" εκανα break, flares, engine idle. Επιπροσθετως και για λογους δοκιμης σκεφτηκα να σβησω κ τον κινητηρα. Καλη ιδεα φανηκε μια κ ο αιμ9 δεν με πετυχε αλλα υπηρχε το εξης "μικρο προβληματακι": με σβηστο κινητηρα δεν φεγουν flares!!

Αποριες: 1. Ειναι δοκιμο να σβηνει κανεις τον κινητηρα για αυτον τον λογο?
2. Ειναι σωστη εξομοιωση να μην φευγουν αντιμετρα με σβηστο κιν?

Ευχαριστω
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Kalo tha einai sto SETUP na apenergopoiiseis tin anafora FOX2 Inbound. Kane disable toys ixoys poy den anikoyn se sena...
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Opa! kalo afto - den to eiha xerei :wink: Tha to kano simera.

Alla...kamia idea gia afto pou rotaw parapanw?
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

σαφεστατη απαντηση στην ερωτηση του συναδελφου........
e-HAF Admin
Sierraxray
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56

Δημοσίευση από Sierraxray »

Εχει τύχει ν'ακούσω για τέτοιες περιπτώσεις αλλα αμφιβάλλω αν είναι αλή8εια πολλές από αυτές. Μάλλον δύσκολο το βλέπω να γίνεται στην πραγματικότητα, όχι γιατί δεν θα βοηθούσε, αλλά γιατί θα δημιουργούσε πολλά προβλήματα. Φαντασου στην μεση μιας αερομαχίας να πρέπει να κάνεις επανεκκίνηση κινητήρα (εχε υπ'οψιν οτι μιλαμε για ΙR πυραυλους αρα και αποστασεις κοντινές). Επίσης έναν ΑIM 9 κάλλιστα μπορει να τον ακολουθήσει και άλλος ένας, με εσενα να παίζεις με τους διακόπτες.
Από την άλλη θα μου πείς: "Προτού σκευτείς τον δεύτερο πύραυλο, την επανεκκίνηση και την αερομαχία, δεν είναι καλύτερα να κανεις οτιδήποτε για να αποφύγεις τον πρώτο?" :flyer:
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο πιλότος θέλει να πιστεύει ότι θα τα καταφέρει με τις φωτοβολίδες και με ελιγμούς. Οταν ο πυραυλος φτασει τόσο κοντά ώστε ο πιλότος να νιώθει ότι "το χάνει το παιχνίδι" δεν νομίζω ότι θα προλαβαινει και να κλείσει κινητήρα και να κανει επιπλέον Brake, αλλά θα κοιτάξει να κάνει Eject.

Αυτά για την πραγματικότητα. Στην εξομοίωση το κλείσιμο του κινητήρα είναι και γαμώ τα κόλπα. Το κάνω και εγώ συχνά :em2:

Οσο για τα φλαίρς, ............ δεν ξέρω. Μου φαίνεται περίεργο που δεν φεύγουν με σβηστό κινητήρα (εκτός και αν κλείνεις APU... οπότε δεν έχεις ηλεκτρικά)
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Sierraxray έγραψε:Μου φαίνεται περίεργο που δεν φεύγουν με σβηστό κινητήρα (εκτός και αν κλείνεις APU... οπότε δεν έχεις ηλεκτρικά)
Ευχαριστω για την απαντηση,

οχι δεν κλεινω epu - και αυτο ειναι σιγουρο γιατι ολα τα αλλα δουλευουν (ailerons κλπ)
Sierraxray
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56

Δημοσίευση από Sierraxray »

Σωστά δέν το είχα σκευτεί αυτό....
πάντως περίμενε ν'ακούσεις και καμια άλλη άποψη γιατί δέν είμαι και πολύ πρακτικός με το Φάλκον 4 :oops: .
Monster
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 19:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Monster »

Απ' ότι ξέρω, η EPU δε δίνει ρεύμα σε όλα τα συστήματα του αφους, αλλά μόνο στα πιο βασικά (όπως για πίεση στο υδραυλικό σύστημα των πηδαλίων). Αν παρατηρήσεις στο Falcon, αν κλείσεις το κινητήρα, δεν θα έχει ρεύμα ούτε στο radar, ούτε στα MFDs αλλά και ούτε σε ολόκληρο το σύστημα EWS (περιλαμβάνει παρεμβολέα, RWR και συστήματα άφεσης Chaff και Flare).

Δεν ξέρω στα σίγουρα αν αυτό συμβαίνει real, αλλά υποψιάζομαι ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι.
Σάκης "Monster" Γκιόκας
391 SQ Pilot
315 SQ CO
Εικόνα
Επισκέπτης

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

στη πραγματικοτητα και με δεδομενο οτι μιλαμε για πυραυλους συγχρονους τυπου AIM-9M,MICA,IRIS-T κ.λ.π φρονω πως το σβησιμο κινητηρα δε θα αποφερει αποτελεσμα καθως οι υπερυθροι δεκτες των βληματων ειναι αρκετα ευαισθητοι ωστε να μη σπασει ο εγκλωβισμος ,αυτο το λεω χωρις να εχω ιδιαιτερη γνωση ετσι? απλα ετσι το σκεφτηκα :!: οι γνωστες ας μας διαφωτισουν λοιπον :!: :wink:
Monster
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 31 Μαρ 2004, 19:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Monster »

Αν θυμάμαι καλά, το βασικό δεν είναι πόσο IR ακτινοβολία δίνει ο κινητήρας σε idle και πόσο σβηστός, αλλά το πόσο γρήγορα ψύχεται. Με αυτή τη λογική, δεν νομίζω ότι με το να σβήσεις το κινητήρα κερδίζεις τίποτα, αφού θα συνεχίσει να εκπέμπει IR ακτινοβολία ακόμα και σβηστός, αφού δεν θα ψυχθεί αμέσως.
Σάκης "Monster" Γκιόκας
391 SQ Pilot
315 SQ CO
Εικόνα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Μπορεί να τραβάς το καζανάκι, εντούτοις η μπόχα μένει για κάποια ώρα... Σωστά τα λέει ο Σάκης 8)
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Sierraxray
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56

Δημοσίευση από Sierraxray »

XAXAXA Καλό Mystic.

Λογικές οι παρατηρήσεις VIPER & MONSTER και μάλλον έχετε δίκιο.
Για του λόγου το αλη8ές τα παραδείγματα που έχω ακούσει είναι για σοβιετικα αεροσκάφη στο βιετναμ οποτε και με AIM που μπερδεύονταν από το έδαφος, τον ήλιο κτλπ. αλλά και εκεί ακόμα εγω προσωπικά αμφιβάλλω*. Αντίθετα στα σύγχρονα θέατρα απουσιάζει κάθε είδους τέτοιο παράδειγμα.

*(Εξάλλου ενας αμερικανός δυσκολα θα μπορούσε με βεβαιότητα να καταλάβει αν ο Β.Βιετναμέζος είχε κλείσει τον κινητηρα. + το ότι στα αεροσκάφη εκείνης της γενιάς οι κινητήρες δεν πρέπει να άνοιγαν και εύκολα μετά)
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Στο Βιετνάμ έριχναν τους Sparrow με το κιλό σε ένα μόνο στόχο. Εκτός θέματος, ωστόσο στην Επιχείρηση Bolo, τα F-4C του Robin Olds, έριχναν στο γάμο του καραγκιόζη μέχρι να πετύχουν στόχο... Πολλά διδάγματα το Βιετνάμ...

Πολλά α/φ της NVAF, είχαν σοβιετικούς χειριστές.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Kovamaniac
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 09 Μαρ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Θήβα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Kovamaniac »

viper έγραψε:στη πραγματικοτητα και με δεδομενο οτι μιλαμε για πυραυλους συγχρονους τυπου AIM-9M,MICA,IRIS-T κ.λ.π :!: :wink:
Συμφωνω αν σκεφτει κανεις οτι και οι συγχρονοι πυραυλοι ειναι IIR(Imaging Infra Red)(IRIS-T,Aim-9X)
ΕικόναΕικόνα
Ειρωνεύτηκες τη γκαρσόνα??? Την έβαψες.........
mmaker
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 24 Απρ 2005, 00:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από mmaker »

Ναι οι Μ έχουν πιο ευαίσθητη κεφαλή στις μεταβολές θερμοκρασίας ακριβώς για αυτόν το λόγο.
Απάντηση