Ερώτηση: Aim 9 evasion procedure
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Ερώτηση: Aim 9 evasion procedure
Προχθες εγινε κατι επανω στο ποιο θα ηθελα την αποψη σας.
Κατα την διαρκεια εκπαιδευσης, συναδελφος της 321 μου εριξε Aim9m. Μολις ακουσα το χαρακ/κο "Fox 2 inbound" εκανα break, flares, engine idle. Επιπροσθετως και για λογους δοκιμης σκεφτηκα να σβησω κ τον κινητηρα. Καλη ιδεα φανηκε μια κ ο αιμ9 δεν με πετυχε αλλα υπηρχε το εξης "μικρο προβληματακι": με σβηστο κινητηρα δεν φεγουν flares!!
Αποριες: 1. Ειναι δοκιμο να σβηνει κανεις τον κινητηρα για αυτον τον λογο?
2. Ειναι σωστη εξομοιωση να μην φευγουν αντιμετρα με σβηστο κιν?
Ευχαριστω
Κατα την διαρκεια εκπαιδευσης, συναδελφος της 321 μου εριξε Aim9m. Μολις ακουσα το χαρακ/κο "Fox 2 inbound" εκανα break, flares, engine idle. Επιπροσθετως και για λογους δοκιμης σκεφτηκα να σβησω κ τον κινητηρα. Καλη ιδεα φανηκε μια κ ο αιμ9 δεν με πετυχε αλλα υπηρχε το εξης "μικρο προβληματακι": με σβηστο κινητηρα δεν φεγουν flares!!
Αποριες: 1. Ειναι δοκιμο να σβηνει κανεις τον κινητηρα για αυτον τον λογο?
2. Ειναι σωστη εξομοιωση να μην φευγουν αντιμετρα με σβηστο κιν?
Ευχαριστω
-
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56
Εχει τύχει ν'ακούσω για τέτοιες περιπτώσεις αλλα αμφιβάλλω αν είναι αλή8εια πολλές από αυτές. Μάλλον δύσκολο το βλέπω να γίνεται στην πραγματικότητα, όχι γιατί δεν θα βοηθούσε, αλλά γιατί θα δημιουργούσε πολλά προβλήματα. Φαντασου στην μεση μιας αερομαχίας να πρέπει να κάνεις επανεκκίνηση κινητήρα (εχε υπ'οψιν οτι μιλαμε για ΙR πυραυλους αρα και αποστασεις κοντινές). Επίσης έναν ΑIM 9 κάλλιστα μπορει να τον ακολουθήσει και άλλος ένας, με εσενα να παίζεις με τους διακόπτες.
Από την άλλη θα μου πείς: "Προτού σκευτείς τον δεύτερο πύραυλο, την επανεκκίνηση και την αερομαχία, δεν είναι καλύτερα να κανεις οτιδήποτε για να αποφύγεις τον πρώτο?" :flyer:
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο πιλότος θέλει να πιστεύει ότι θα τα καταφέρει με τις φωτοβολίδες και με ελιγμούς. Οταν ο πυραυλος φτασει τόσο κοντά ώστε ο πιλότος να νιώθει ότι "το χάνει το παιχνίδι" δεν νομίζω ότι θα προλαβαινει και να κλείσει κινητήρα και να κανει επιπλέον Brake, αλλά θα κοιτάξει να κάνει Eject.
Αυτά για την πραγματικότητα. Στην εξομοίωση το κλείσιμο του κινητήρα είναι και γαμώ τα κόλπα. Το κάνω και εγώ συχνά :em2:
Οσο για τα φλαίρς, ............ δεν ξέρω. Μου φαίνεται περίεργο που δεν φεύγουν με σβηστό κινητήρα (εκτός και αν κλείνεις APU... οπότε δεν έχεις ηλεκτρικά)
Από την άλλη θα μου πείς: "Προτού σκευτείς τον δεύτερο πύραυλο, την επανεκκίνηση και την αερομαχία, δεν είναι καλύτερα να κανεις οτιδήποτε για να αποφύγεις τον πρώτο?" :flyer:
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο πιλότος θέλει να πιστεύει ότι θα τα καταφέρει με τις φωτοβολίδες και με ελιγμούς. Οταν ο πυραυλος φτασει τόσο κοντά ώστε ο πιλότος να νιώθει ότι "το χάνει το παιχνίδι" δεν νομίζω ότι θα προλαβαινει και να κλείσει κινητήρα και να κανει επιπλέον Brake, αλλά θα κοιτάξει να κάνει Eject.
Αυτά για την πραγματικότητα. Στην εξομοίωση το κλείσιμο του κινητήρα είναι και γαμώ τα κόλπα. Το κάνω και εγώ συχνά :em2:
Οσο για τα φλαίρς, ............ δεν ξέρω. Μου φαίνεται περίεργο που δεν φεύγουν με σβηστό κινητήρα (εκτός και αν κλείνεις APU... οπότε δεν έχεις ηλεκτρικά)
-
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56
Απ' ότι ξέρω, η EPU δε δίνει ρεύμα σε όλα τα συστήματα του αφους, αλλά μόνο στα πιο βασικά (όπως για πίεση στο υδραυλικό σύστημα των πηδαλίων). Αν παρατηρήσεις στο Falcon, αν κλείσεις το κινητήρα, δεν θα έχει ρεύμα ούτε στο radar, ούτε στα MFDs αλλά και ούτε σε ολόκληρο το σύστημα EWS (περιλαμβάνει παρεμβολέα, RWR και συστήματα άφεσης Chaff και Flare).
Δεν ξέρω στα σίγουρα αν αυτό συμβαίνει real, αλλά υποψιάζομαι ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι.
Δεν ξέρω στα σίγουρα αν αυτό συμβαίνει real, αλλά υποψιάζομαι ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι.
Σάκης "Monster" Γκιόκας
391 SQ Pilot
315 SQ CO
391 SQ Pilot
315 SQ CO
στη πραγματικοτητα και με δεδομενο οτι μιλαμε για πυραυλους συγχρονους τυπου AIM-9M,MICA,IRIS-T κ.λ.π φρονω πως το σβησιμο κινητηρα δε θα αποφερει αποτελεσμα καθως οι υπερυθροι δεκτες των βληματων ειναι αρκετα ευαισθητοι ωστε να μη σπασει ο εγκλωβισμος ,αυτο το λεω χωρις να εχω ιδιαιτερη γνωση ετσι? απλα ετσι το σκεφτηκα οι γνωστες ας μας διαφωτισουν λοιπον
Αν θυμάμαι καλά, το βασικό δεν είναι πόσο IR ακτινοβολία δίνει ο κινητήρας σε idle και πόσο σβηστός, αλλά το πόσο γρήγορα ψύχεται. Με αυτή τη λογική, δεν νομίζω ότι με το να σβήσεις το κινητήρα κερδίζεις τίποτα, αφού θα συνεχίσει να εκπέμπει IR ακτινοβολία ακόμα και σβηστός, αφού δεν θα ψυχθεί αμέσως.
Σάκης "Monster" Γκιόκας
391 SQ Pilot
315 SQ CO
391 SQ Pilot
315 SQ CO
-
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56
XAXAXA Καλό Mystic.
Λογικές οι παρατηρήσεις VIPER & MONSTER και μάλλον έχετε δίκιο.
Για του λόγου το αλη8ές τα παραδείγματα που έχω ακούσει είναι για σοβιετικα αεροσκάφη στο βιετναμ οποτε και με AIM που μπερδεύονταν από το έδαφος, τον ήλιο κτλπ. αλλά και εκεί ακόμα εγω προσωπικά αμφιβάλλω*. Αντίθετα στα σύγχρονα θέατρα απουσιάζει κάθε είδους τέτοιο παράδειγμα.
*(Εξάλλου ενας αμερικανός δυσκολα θα μπορούσε με βεβαιότητα να καταλάβει αν ο Β.Βιετναμέζος είχε κλείσει τον κινητηρα. + το ότι στα αεροσκάφη εκείνης της γενιάς οι κινητήρες δεν πρέπει να άνοιγαν και εύκολα μετά)
Λογικές οι παρατηρήσεις VIPER & MONSTER και μάλλον έχετε δίκιο.
Για του λόγου το αλη8ές τα παραδείγματα που έχω ακούσει είναι για σοβιετικα αεροσκάφη στο βιετναμ οποτε και με AIM που μπερδεύονταν από το έδαφος, τον ήλιο κτλπ. αλλά και εκεί ακόμα εγω προσωπικά αμφιβάλλω*. Αντίθετα στα σύγχρονα θέατρα απουσιάζει κάθε είδους τέτοιο παράδειγμα.
*(Εξάλλου ενας αμερικανός δυσκολα θα μπορούσε με βεβαιότητα να καταλάβει αν ο Β.Βιετναμέζος είχε κλείσει τον κινητηρα. + το ότι στα αεροσκάφη εκείνης της γενιάς οι κινητήρες δεν πρέπει να άνοιγαν και εύκολα μετά)
-
- Δημοσιεύσεις: 2595
- Εγγραφή: 09 Μαρ 2005, 22:52
- Τοποθεσία: Θήβα
- Επικοινωνία: