F-4's

Θέματα που δεν ανήκουν σε καμία άλλη κατηγορία

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36874
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

F-4's

Δημοσίευση από Anzac »

Τι διαφορές έχουν τα Ελληνικά AUP απο τα Τουρκικά Terminator ;
e-HAF Admin
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Τα ελληνικά AUP παίρνουν AMRAAM και έχουν το ραντάρ του F-18C και άλλα σύγχρονα συστήματα πλοήγησης.
Τα τουρκικά 2020 Terminator δεν παίρνουν AMRAAM (λέγεται ότι δεν παίρνουν ούτε Sparrow πλέον) και χρησιμοποιούν άλλο ραντάρ.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Greg
Δημοσιεύσεις: 973
Εγγραφή: 25 Σεπ 2006, 11:26
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Greg »

Τα τούρκικα παίρνουν τον POPEYE (Πύραυλο A-G) που έχει μεγάλη εμβέλεια :wink:
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

AIM 120 δε φερουν τα Terminator.
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Greg έγραψε:Τα τούρκικα παίρνουν τον POPEYE (Πύραυλο A-G) που έχει μεγάλη εμβέλεια :wink:
Ναι, αλλά τα δικά μας είναι πιο γαμάτα. 8)

Εικόνα
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Ώπα, μια διόρθωση. Το ραντάρ είναι του F-18A, όχι του -C.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
coursaros
BANNED
BANNED
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: 11 Μαρ 2010, 14:22

Δημοσίευση από coursaros »

www.siyahgribeyaz.com στις 18-01-2011 (μτφ Εν Κρυπτώ)


F-4E Terminator 2020


Από το 1999 ως το 2003 54 F-4E Phantom II αναβαθμίστηκαν από την Israel Aircraft Industries (IAI) στο επίπεδο F-4E 2020 Terminator με έμφαση στον ρόλο Δ/Β με όπλα ακριβείας. Χρησιμοποιούν το ραντάρ EL/M-2032 της Elta, συστήματα ναυτιλίας και Η/Π και χρησιμοποιούν το κατευθυνόμενο βλήμα ακριβείας Popeye I, GBU-10/12 Paveway, AGM-65 Maverick με την προσθήκη κατευθυνόμενων βλημάτων που ανέπτυξε το ΤUBITAK SAGE, όπως το HGK που αναφέραμε παραπάνω και που διαθέτει GPS / INS. 4 F-4E Terminator 2020 έχουν χαθεί σε ατυχήματα και υπολογίζεται να αποσυρθούν το 2020.

Το πρόγραμμα Terminator έδωσε στην Τουρκική αμυντική βιομηχανία τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από τον υπολογιστή αποστολής των Terminator 2020, ώστε να αναπτύξει τα ηλεκτρονικά της όπως Σταθμοί Ελέγχου Εδάφους για πυραυλικά
συστήματα, σχεδίαση και ανάπτυξη Λογισμικού αξιολόγησης Επιχειρησιακής Πτήσης, ηλεκτρονικά για δοκιμές χωρίς πυρομαχικά σε πεδία βολής, το αντίγραφο του LANTIRN με την ονομασία ASELPOD, το αντίγραφο του JSOW (Menzil D?s? Muhimmat) κλπ. Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η ολοκλήρωση και οι δοκιμές αυτών των συστημάτων έγινε αποκλειστικά από εθνικές υποδομές.

Από το 1974 ως το 1992 η Τουρκία παρέλαβε 236 F/RF-4E. Τα 54 αναβαθμίστηκαν σε Τerminator 2020 και τα περισσότερα όχι. Από τα υπόλοιπα μη αναβαθμισθέντα ένας μικρός αριθμός εκσυγχρονίσθηκε ώστε να χρησιμοποιηθεί από την 112 και την 173Filo. Τα α/φη αυτά είναι παραγωγής των ετών 1966-67, παλαιότερα δηλαδή από τα δικά μας SRA που αποσύραμε το 2005. Η Μοίρα από το δεύτερο μισό του 2010 έχει χάσει αρκετό αριθμό α/φων που υποβάλλονται στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού Αστραπή/Simsek ( http://www.enkripto.com/2010/03/blog-post_1914.html ) To πρωτότυπο πέταξε στις 22 Δεκεμβρίου του 2009 ενώ τα δύο πρώτα αναβαθμισμένο F-4E/TM Simsek παραδόθηκαν στις 2 Μαρτίου 2010. Η 172 Filo διαλύθηκε τον Μάϊο του 2009 για να δώσει τα α/φητης στις 112 και 173 Μοίρες.

Στα F-4E/TM Simsek τοποθετήθηκαν το GPS/INS της ASELSAN, η μονάδα απεικόνισης κι ελέγχου CDU-900, ο ασύρματος MXF-484 ο οποίος ακόμα ολοκληρώνεται. Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού περιλαμβάνει επίσης το CTVS (Cockpit Television Video System/AVTR Airborne Video Tape Recorder), σύστημα αναγνώρισης φιλίου-εχθρικού IFF Mod-4, νέο σύστημα επικοινωνιών MFX-484 Have Quick II όπως μαρτυρά η κεραία στην ράχη των F-4E/TM. Είναι πολύ πιθανόν τα cockpit Kυβερνήτη και ΧΟΣ (Χειριστή Οπλικών Συστημάτων) να ακολουθούν την εργονομία και την διακοπτολογία των εκσυγχρονισθέντων RF-4Τ Isik.

F-4E AUP “Phantom II“ HAF

Hellenic Air Force
117th Combat Wing,

Among the Air Forces that decided to upgrade its F-4Es was the HAF. According to the specifications set by the HAF, the upgrade should involve the electronics, including a new radar, and the structure of the aircraft. 39 F-4Es were set to be upgraded by german DASA in 1997and undertaken by Hellenic Aerospace Industry in Tanagra. Very briefly, the upgraded Phantoms receive the Hughes APG-65GY radar (also fitted on the F-18C/Ds), the Honeywell H-764G navigation system combining LINS and GPS, NAVCOM AN/APN-232 CARA radar altimeter and Elbit MMRC (Modular Multi-Role Computer).The cockpits are enhanced with three (also Elbit) MFDs, new DTS and the imaging system V-80AB-F. The upgraded HAF F-4Es will be capable of carrying the AIM-120 AMRAAM, for interception and the AGM-65G Maverick and AGM-130, for ground attack and various target identification pods.

JP-971-F-4E-AUP

Ραντάρ APG-65GY (F-18C/D)
Νέος υπολογιστής άφεσης οπλικού φορτίου (MMC) της Ισραηλινης Elbit
Yπολογιστή δεδομένων πτήσεως CADC CPU-143/A (GEC Avionics)
Σύστημα πλοήγησης INS / GPS δακτυλίων Laser της Honeywell
Σύστημα αναγνώρισης φιλίου ή εχθρικού στόχου IFF APX-113 (V) της Haseltine
Ραδιουψόμετρο AN/APN-232
Νέους ασυρμάτους Have Quick II (με αυξημενες δυνατοτητες αναπήδησης συχνοτήτων) AN-ARC-164 της Magnavox
Νέο συστημα ναυτιλίας Tacan AN-APN-153/Y της Collins
Μονάδα HUD της Ισραηλινής El-Op Αvionics
Οθόνες MFD’s για το εμπρός και το πίσω κόκπιτ
Καταγραφέα βίντεο C-AVTR προς αντικατάσταση του παλιού «φωτοπολυβόλου»
Αρτηρίες μεταφοράς δεδομένων (System Tranfer Buses) MIL/STD 1553/B
Φιλοσοφία HOTAS (Τουλάχιστον στην μανέτα όπου προστέθηκαν νέοι διακόπτες)
Ανάρτηση του ατρακτιδίου στοχοποίησης Laser Litening II
Αξιοποίηση όλων των σύγχρονων όπλων A/A & A/G της ΠΑ όπως AGM-65G Maverick, GBU II/III Series, AFDS με αισθητή όμως την παρουσία στο εναέριο σκηνικό του AIM-120 AMRAAM…
Μετά την τελευταία αυτη προσθήκη ακόμα και τα F-16/Μ2000 είναι πλέον δύσκολο να πλησιάσουν ένα F-4 που φέρει αυτά τα βλήματα που σε συνδυασμό με το ραντάρ του που το καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνο όπλο στα χέρια των Ελλήνων «Φαντομάδων»….
Πλέον τα F-4E AUP λοιπόν από το γνωστό ορμητήριό τους στην Ανδραβίδα επειχειρούν από τις 2 γνωστές Μοίρες…
Την 338 Μοίρα Διώξεως/Βομβαρδισμού που αξιοποιεί το ατρακτίδιο Litening και τα νέα AG οπλικά συστήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω,
Και την 339 Μοίρα Παντός Καιρού που ακόμα και σε καιρό ειρήνης δέιχνει πλέον πως όχι μόνο ο AMRAAM που αξιοποιούν αλλα και το νέο τους ραντάρ «δε συγχωρεί» λάθη σε εμπλοκές πέραν του οπτικού ορίζοντα ακόμα και όταν έχουν να κάνουν με αεροσκάφη 1 γενιάς νεώτερα…
Άβαταρ μέλους
Antwnis
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2008, 19:11
Τοποθεσία: HER

Δημοσίευση από Antwnis »

Δηλαδή οι Τούρκοι τα έχουν καθαρά για ένα ρόλο εδώ και καιρό, στην πράξη.
( Εκτός απ'το να πουλάνε μούρη ανα τον κόσμο, πάνω απο τα ωραία... κατασκευάσματά τους με ασβέστη στα βουνα-φόντα)
Έχουν υπερεξειδικευτεί σε air 2 ground μόνο ή γενικά οπτική αλληλεπίδραση με το έδαφος. Άντε και συμπληρώνουν την οροφή.


Φωτογραφικά, λέιζερ, γυροσκοπικά και gps, τα τόσα ηλεκτρο-οπτικά διαφόρων εμβελειών άντε και για πλατφόρμα στις δικές τους κατασκευές, μάλιστα. Toυλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω που είδα, έχουν ένα πιο σαφή ρόλο. Που βοηθά και στην συντήρησή τους ανα το χρόνο, αν είναι μέχρι το '20...


Ερωτώ εγώ τώρα,εμάς μέχρι τώρα θα "τα κάνουν όλα". Με όλο το respect στη φαντομα, η ποσότητα ή ποιοτική ανωτερώτητα τα συμψηφίζει τουλάχιστον; σε επίπεδο χρόνου εμάς βλέπω στην τσίτα, ακόμα και οι πιλότοι που κάνουν τη διαφορά πόσο θα αντικαθυστούν το κομμάτι αυτό;
σύκριση καθαρά στον ίδιο τύπο κάνω, μου ρθε τώρα..
(Τα δικά μας μάλλον)Δεν είναι και λίγα μπροστά στον ανταγωνισμό. Τους βλέπω με πλάνο και πιο ξεκάθαρο ορίζοντα ή όχι; και ας έχουν μεγαλύτερες ανάγκες. Θέλουμε βασικά αλλαγές σε τεχνολογικό επίπεδο 4 sure.


Για ρόλο εκπαίδευσης σε μας παίζει ενδεχόμενο; κουβέντα να γίνεται
Άβαταρ μέλους
Antwnis
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2008, 19:11
Τοποθεσία: HER

Δημοσίευση από Antwnis »

(mstk)
coursaros
BANNED
BANNED
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: 11 Μαρ 2010, 14:22

Δημοσίευση από coursaros »

Antwnis έγραψε:Δηλαδή οι Τούρκοι τα έχουν καθαρά για ένα ρόλο εδώ και καιρό, στην πράξη.
( Εκτός απ'το να πουλάνε μούρη ανα τον κόσμο, πάνω απο τα ωραία... κατασκευάσματά τους με ασβέστη στα βουνα-φόντα)
Έχουν υπερεξειδικευτεί σε air 2 ground μόνο ή γενικά οπτική αλληλεπίδραση με το έδαφος. Άντε και συμπληρώνουν την οροφή.


Φωτογραφικά, λέιζερ, γυροσκοπικά και gps, τα τόσα ηλεκτρο-οπτικά διαφόρων εμβελειών άντε και για πλατφόρμα στις δικές τους κατασκευές, μάλιστα. Toυλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω που είδα, έχουν ένα πιο σαφή ρόλο. Που βοηθά και στην συντήρησή τους ανα το χρόνο, αν είναι μέχρι το '20...


Ερωτώ εγώ τώρα,εμάς μέχρι τώρα θα "τα κάνουν όλα". Με όλο το respect στη φαντομα, η ποσότητα ή ποιοτική ανωτερώτητα τα συμψηφίζει τουλάχιστον; σε επίπεδο χρόνου εμάς βλέπω στην τσίτα, ακόμα και οι πιλότοι που κάνουν τη διαφορά πόσο θα αντικαθυστούν το κομμάτι αυτό;
σύκριση καθαρά στον ίδιο τύπο κάνω, μου ρθε τώρα..
(Τα δικά μας μάλλον)Δεν είναι και λίγα μπροστά στον ανταγωνισμό. Τους βλέπω με πλάνο και πιο ξεκάθαρο ορίζοντα ή όχι; και ας έχουν μεγαλύτερες ανάγκες. Θέλουμε βασικά αλλαγές σε τεχνολογικό επίπεδο 4 sure.


Για ρόλο εκπαίδευσης σε μας παίζει ενδεχόμενο; κουβέντα να γίνεται
Aν κατάλαβα απο αυτά που λές κοίτα σαφώς και εμείς λόγω όπλων και συστημάτων τα έχουμε σε 2 μοίρες με 2 ρόλους..Γιατί απτην μία σαν πλατφόρμα συστημάτων και όπλων έτσι όπως είναι τώρα το AUP δεν έχει και πολλά να ζηλέψει απέναντι στα F-16 σε Air-to-Ground ρόλο (Τουλάχιστον στέκεται και μπόρεί να εκτελέσει αποστολές κρούσης με τα ίδια...περίπου όπλα, μέρα-νύχτα, και με αρκετά μεγάλες δυνατότητες επιβιωσιμότητας)Απ την άλλη όταν έχεις ένα ά/φος τυπου F-4E που έχει το νέο Radar,hotas, κ.α βάλε και την δυνατότητα που φέρει AIM120
ε νομίζω πως είναι μια πολύ καλή πλατφόρμα αναχαίτησης εμπρόσθιου ημισφαιρίου (BDR) κάτι που οι τούρκοι δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν οπότε εμένουν σε ένα και μοναδικό ρόλο.
Απ την άλλη έχουν τον PopEye που το ενλόγο σύστημα προσδίδει δυνατότητες standoff βολών ,πού είναι συμαντικό για την επιβιωσιμότητα του Φαντομ,απ την άλλη εμείς αυτή την δυνατότητα την έχουμε στο Μ2000-5 και πάει λέγοντας...

Πάντος η χρησιμοποίηση του απο εμάς σε 2 ρόλους είναι και σωστή τακτικά και επιχειρισιακά!

Εκπαιδευτικά είναι ασύμφωρο και πίστεψε με δεν θα δώσει μεγαλύτερη ευκολία στους χειριστές που θα μεταβούν μετα στα F-16..Απτην άλλη μοίρα εφεδρίας αν υπάρχουν τα κατάληλα ανταλακτικά δεν θάταν ασχημη ιδέα αλλά με ορισμένο χρόνο στο να είναι ενεργή.(αλλά και πάλι ασύμφωρο είναι)

Είναι καιρός σιγά σιγά η Ανδραβίδα να ετοιμάζεται για Πτέρυγα δράσης μόνο του ΣΟΤ γιατί η άφιξη αφών νέων π.χ rafale θα πάνε σε άλλη πτέρυγα...
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Δε μου λέτε, το APG-65 δίνει στο Phantom τη δυνατότητα να εξαπολύσει και τους τέσσερις AMRAAM εναντίον τεσσάρων διαφορετικών στόχων;
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
coursaros
BANNED
BANNED
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: 11 Μαρ 2010, 14:22

Δημοσίευση από coursaros »

Ναι είναι δυνατό αλλά υπάρχουν κάποια πραγματάκια που δεν είναι να είναι public :wink:

και κάτι χρήσιμο:
http://www.interception.gr/app/webroot/ ... eption.pdf
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

...Γιατί εννοείται πως η MIT περίμενε την e-HAF για συλλογή πληροφοριών.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
coursaros
BANNED
BANNED
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: 11 Μαρ 2010, 14:22

Δημοσίευση από coursaros »

...Δεν είναι αυτό...

:arrow:
α) Κοίτα απο την μια είναι big mistake να αναφέρεις εδώ...πράγματα στην 320 όχι για την ΜΙΤ...πρωσοπικά χέστηκα γιαυτούς!!

β) δεν υπάρχει λόγος να εκτεθούν άτομα για την κάθε βλακία που θα αναφέρει κάποιος με σκοπό την επιδηξη γνώσεων..που δεν ωφελεί σε τίποτα...

γ) Όταν λές κάτι ..μπορεί να εκθέσεις ανθρώπους..

δ)Ας πούμε ότι έχεις ένα radar..το τι κάνει,τι δυνατότητες έχει,τι submodes το γνωρίζουν και οι πέτρες..και χωρίς την βοήθεια της ΜΙΤ...το πως όμως χρησιμοποιείς αυτές τις δυνατότητες
με τι τρόπους και που ε...αυτό ανείκει σε όλα τα παραπάνω οπότε..εδώ δεν είναι ο χώρος για τέτοιου είδους συζητήσεις..και ούτε ειναι κάπου η σε κάποιους χρησιμο να γνωρίζουν τετοιες λεπτομέριες..τόσο απλά :wink:
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

Μάλιστα. Ωραία, εγώ απλώς ρώτησα αν, θεωρητικά τουλάχιστον, μπορεί να γίνει από πλευράς του ραντάρ.
Για τα άλλα που έγραψες, έχεις δίκιο.
Windows: A 32 bit extension and graphical shell,
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit
company, that can't stand 1 bit of competition. Good thing
there's not any.
Απάντηση