Working HUD

Πιλοτήρια για Οικιακή Χρήση<br>
Batteries Not Included !

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Working HUD

Δημοσίευση από Anzac »

e-HAF Admin
Sugarmate
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 23:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Sugarmate »

Ναι, υπάρχει μια έντονη κινητικότητα στο viperpits (και απότι φαίνεται από το βίντεο, και αλλού) για την κατασκευή working hud.

Το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο σαν concept, απλά είναι δύσκολο να βρεις το κατάλληλο γυαλί (combiner λέγεται) για το HUD. Aν βάλεις απλό γυαλί, θα έχεις διπλό είδωλο (ghosting) από τις δύο ανακλάσεις (μπροστινή και πίσω επιφάνεια του γυαλιού). Χρειάζεσαι γυαλί ειδικής κατασκευής (ανάλογο του first surface mirror) που θα σου δίνει μονή αντανάκλαση ή (και αυτό είναι μια ιδέα που μόλις μου έσκασε στο κεφάλι) μπορείς να βάλεις πολύ λεπτό γυαλί, ώστε το όποιο ghosting να έχει αμελητέο offset (με μειονέκτημα τη μικρότερη αυθεντικότητα, αφού το πραγματικό combiner έχει πάχος κάνα εκατοστό!). Yπήρξε και ιδέα για διχροϊκά φίλτρα, αλλά αυτά έχουν το μειονέκτημα ότι παραμορφώνουν κάποια χρώματα του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Κατά τα άλλα, η προβολή γίνεται με κάποια μικρή οθόνη CRT (από φορητή μικρή TV πχ) η οποία τοποθετείται πίσω από το ICP και η προβολή εκτρέπεται προς τα πάνω μέσω ενός first surface mirror (επίσης για αποφυγή ghosting) όπου και συναντάει τελικά το combiner που το εκτρέπει προς τα μάτια του χρήστη.

Περισσότερα στο viperpits...
Απάντηση