Aπορια T-6A

Κεντρικό σημείο επικοινωνίας μελών

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
squid
Δημοσιεύσεις: 748
Εγγραφή: 22 Μάιος 2004, 13:53
Τοποθεσία: SKG / LGTS

Aπορια T-6A

Δημοσίευση από squid »

Σχετικα με τα Τ-6Α, παρατηρωντας οτι τα ψηφιακα οργανα στο κοκπιτ μοιαζουν (μπορει να κανω και λαθος) να μην ειναι τιποτε περισσοτερο απο ψηφιακες αναπαραστάσεις των αναλογων ..αναλογικών οργάνων, ήθελα να ρωτησω ποια ειναι τα εκπαιδευτικά πλεονεκτηματα του κοκπιτ τoυ Τ-6Α στην παρουσα μορφη του (σε σχεση με το αναλογικο αντιστοιχο τους) οταν αυτή δεν μοιάζει λειτουργικα με τη μορφη των συγχρονων μαχητικών, με τις MFD, ΗΟΤΑS, ΗUD, front input panel, κλπ αλλα απλά αντικαθιστα τα αναλογικα οργανα με ψηφιακές αναπαραστάσεις τους ? Και μηπως αυτου του ειδους το κοκπιτ δεν εμπιπτει ακριβως στην κατηγορια "Glass Cockpit" ?
"πότε θα έρθει η 28η Οκτωβρίου να πάμε σην παρέλαση να δούμε τα τζάμπο και τα στούκας"
-------------------------------------------------------
- Εμείς πόσα F-16 έχουμε?
- 'Ενα

Εικόνα
coursaros
BANNED
BANNED
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: 11 Μαρ 2010, 14:22

Δημοσίευση από coursaros »

Κοίτα η διαφορά απο τα αναλογικά με την ψηφιακή απεικόνηση είναι μεγάλη καθώς και πιο καθαρές πληροφορίες παίρνεις και σίγουρα σε πιο γρήγορο χρόνο,ακόμα σίγουρα τα data θα είναι περισότερα.Απο κεί και μετά ότι δεν εχει τις δυνατότητες πληροφοριών και ψηφιακών απεικονήσεων μέσω mfd π.χ του F-16, δέν τις έχεις, αλλά σίγουρα αυτά που δίνει είναι σε βαθμό τέτοιο που σου εξασφαλίζει μετά την μετάβαση σε κάποιο μαχητικό άφος έχοντας πάρι το βάπτισμα..
Σκέψου το εξής απλό..το να μάθεις να πατάς buttons (osb) δεν είναι κάτι δύσκολο, το να μάθεις να χειρίζεσαι τα submodes και ότι data σου δίνει π.χ το F-16 θέλει χρόνο και εκπαίδευση.Και τα συστήματα του F-16 δεν θα μπορούσε ποτέ να έχει ένα T-6.

Άλωστε όταν πας στον τύπο μαχητικού (σε κάποια πτέρυγα μάχης) θα περάσεις ώρες εκπαιδευσης πάνω στα συστήματα κ.τ.λ, ΣΜΕΤ κ.α σε συνέχεια...του τύπου αφους που είσαι οπότε μία η άλλη.

Αν κάποιος νωρίζει κάτι περισότερο..και ποιο συγκεκριμένο θα με ενδιέφερε και μένα να μάθω..
Άβαταρ μέλους
kodi
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 251
Εγγραφή: 30 Ιαν 2009, 14:47

Δημοσίευση από kodi »

Ανήκει στην κατηγορία glass cockpits.
ο χρόνος απόκρησης δεδομένων είανι σχεδον ο ίδιος. Η μεγάλη διαφορά είναι οτι στα glass cockpits τα δεδομένα περνάνε μέσω Air Data Modules/ Controller η Display Management Computers οπου γίνεται και η μετατροπή σε digital. Aυτο έχει και πλεονεκτήματα στην συντήρηση κυρίως λόγο του οτι συνηθώς στα περισσότερα αφη τα μήκη απο τα pitot/static δεν είναι παραπάνω απο 20-30 cm.

To cockpit του Τ-6 ειναι σε basic T σχεδιασμό.

Στις οθόνες το τι πληροφορίες θέλεις να δείξεις είναι απλά υπόθεση software.....
ΕικόναΕικόνα
Απάντηση