Flares και Suchoi

Κεντρικό σημείο επικοινωνίας μελών

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Flares και Suchoi

Δημοσίευση από Anzac »

εβλεπα προχτες ενα CD με βιντεακια απο suchoi αν το γραφω σωστα

λοιπον τωρα su-27 ήταν su-35 ?? οπως και να εχει οταν πεταγε flares
ειχε εναν τελειως διαφορετικο τροπο απο τον κλασικο που γνωριζουμε, με αλλα λογια εκανε

1. αφεση οχι κατω απο την ουρα αλλα προς τα πανω

2. κυκλικη αφεση , ετσι ωστε να δημιουργει εναν κωνο πισω απο την ουρα του με φωτοβολιδες

τα Ρωσσικα μαχητικα δειχνουν αρχετες φορες πολυ ποιο μπροστα απο Αμερικανικα, και ακομα κανουν πραγματα που και τα τωρινα Αμερικανικα δεν κανουν

Κριμα που τους εχουν χαντακωσει ετσι

Με μερικα SU θα καναμε παπαδες στο Αιγαιο........

ηθελα ακομα να ρωτησω, στα suchoi με κινητηρες κατευθυνομενης ωσης
η κατευθυνση πως επιλεγεται μεσα απο το Pit ?
υπαρχει καποιο ειδικο στικ ή αναλογως την κινηση που κανει με το κανονικο του στικ ?
e-HAF Admin
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

για ανέβασε το εν λόγω video
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Kovamaniac
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 09 Μαρ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Θήβα
Επικοινωνία:

Re: Flares και Suchoi

Δημοσίευση από Kovamaniac »

Anzac έγραψε:εβλεπα προχτες ενα CD με βιντεακια απο suchoi αν το γραφω σωστα
Sukhoi νομιζω ειναι!!!

λοιπον τωρα su-27 ήταν su-35 ?? οπως και να εχει οταν πεταγε flares
ειχε εναν τελειως διαφορετικο τροπο απο τον κλασικο που γνωριζουμε, με αλλα λογια εκανε

1. αφεση οχι κατω απο την ουρα αλλα προς τα πανω

2. κυκλικη αφεση , ετσι ωστε να δημιουργει εναν κωνο πισω απο την ουρα του με φωτοβολιδες
Anzac έγραψε:τα Ρωσσικα μαχητικα δειχνουν αρχετες φορες πολυ ποιο μπροστα απο Αμερικανικα, και ακομα κανουν πραγματα που και τα τωρινα Αμερικανικα δεν κανουν

Κριμα που τους εχουν χαντακωσει ετσι

Με μερικα SU θα καναμε παπαδες στο Αιγαιο........
Αν μιλαμε για το ιδιο video ειναι Su-30!Το χουμε ξαναπει οτι η ρωσικη αεροναυπηγικη ειναι πολυ πολυ πολυ μπροστα απο τα Αμερικανακια!!!Απο θεμα ηλεκτρονικων μπορουμε να πουμε οτι ειναι λιγο πισω!!!!Μια μονο μοιρα με Su-30MK να χαμε δεν θα κουνιοταν τιποτα πιστευω πανω απο το Αιγαιο!!!Αλλα περα απο τα πολιτικα συμφεροντα που δεν θα μας επιτρεψουν ποτε να χουμε Φλανκερ δες και το οτι ολη η Αεροπορια ειναι σχεδιασμενη με βαση ΝΑΤΟ που σημαινει ρωσικο=εχθρικο!!! και μη συμβατο(κυρίως!!!!) με τηνη υπαρχουσα υποδομη(ξεκινα απο τα shelter που λεει ο λογος..).!!!!!!!
Αλλα μακαρι να ειχαμε μια μονο μοιρα Su-30...... :cry: :cry: :cry: :cry:
ΕικόναΕικόνα
Ειρωνεύτηκες τη γκαρσόνα??? Την έβαψες.........
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

το ποστ σου το εχεις μπλεξει λιγακι με αυτα που εγραψα εγω
ριχτου μια ματια παλι...
e-HAF Admin
Kovamaniac
Δημοσιεύσεις: 2595
Εγγραφή: 09 Μαρ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Θήβα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Kovamaniac »

Εχω κανει και quote και αναφερομαι σε αυτα που λες!!!!Τωρα για τα flare καποιο λογο θα εχουν για να πετανε με αυτον τον τροπο!!!!
ΕικόναΕικόνα
Ειρωνεύτηκες τη γκαρσόνα??? Την έβαψες.........
mmaker
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 24 Απρ 2005, 00:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από mmaker »

αφεση οχι κατω απο την ουρα αλλα προς τα πανω
Πολύ μεγαλύτερα ποσοστά παραπλάνησης,αφού το αεροσκάφος καλύπτεται μετά την άφεση.Μην ξεχνάμε ότι 99% των ελιγμών τραβάνε θετικά g...
κυκλικη αφεση , ετσι ωστε να δημιουργει εναν κωνο πισω απο την ουρα του με φωτοβολιδες
Και σ'αυτή την περίπτωση,μεγαλύτερες πιθανότητες αποφυγής πυραύλου.
Χωρίς να το γνωρίζω,πιστεύω ότι η άφεση πρέπει να γίνεται ελάχιστα πριν το βλήμα βρει στόχο και αμέσως ελιγμός διαφυγής,ώστε ο κώνος από flares να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να μπερδέψει το βλήμα...
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Η άφεση δεν γίνεται ελάχιστα πριν το βλήμα βρει στόχο, καθότι απαιτείται κάποιος χρόνος (ελάχιστος αλλά απαιτείται) για να ανάψει η φωτοβολίδα και να λάβει την κατάλληλη θερμότητα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν γίνεται τίποτα.

Και πάντα με ελιγμό όπως ειπώθηκε
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
mmaker
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 24 Απρ 2005, 00:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από mmaker »

Mystic_J έγραψε:Η άφεση δεν γίνεται ελάχιστα πριν το βλήμα βρει στόχο, καθότι απαιτείται κάποιος χρόνος (ελάχιστος αλλά απαιτείται) για να ανάψει η φωτοβολίδα και να λάβει την κατάλληλη θερμότητα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν γίνεται τίποτα.

Και πάντα με ελιγμό όπως ειπώθηκε
Καλά ναι,εννοείτε ότι με την άφεση θα πρέπει να ανάψουν πρώτα!
Θα πρέπει ακόμα να πάρουν και το σχήμα που ειπώθηκε
TIM
Δημοσιεύσεις: 1232
Εγγραφή: 09 Ιουν 2004, 14:32

Δημοσίευση από TIM »

mmaker έγραψε:
αφεση οχι κατω απο την ουρα αλλα προς τα πανω
Πολύ μεγαλύτερα ποσοστά παραπλάνησης,αφού το αεροσκάφος καλύπτεται μετά την άφεση.Μην ξεχνάμε ότι 99% των ελιγμών τραβάνε θετικά g...
Η άφεση προς τα πάνω δε σε καλύπτει περισσότερο για τον απλό λόγο ότι θέλεις το flare να απομακρύνεται από σένα ώστε να απομακρύνεται και η κεφαλή του βλήματος. Η άφεση αυτή είναι σχεδιασμένη για νέες κεφαλές με IRCCM κυκλώματα και είναι πιο αποτελεσματική σε πολλές περιπτώσεις από την αντίστοιχη κλασσική δυτική σε πυραύλους με "απόρριψη flares".
mmaker έγραψε:
κυκλικη αφεση , ετσι ωστε να δημιουργει εναν κωνο πισω απο την ουρα του με φωτοβολιδες
Και σ'αυτή την περίπτωση,μεγαλύτερες πιθανότητες αποφυγής πυραύλου.
Χωρίς να το γνωρίζω,πιστεύω ότι η άφεση πρέπει να γίνεται ελάχιστα πριν το βλήμα βρει στόχο και αμέσως ελιγμός διαφυγής,ώστε ο κώνος από flares να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να μπερδέψει το βλήμα...
Ο δεύτερος τρόπος να μπερδέψεις ένα νέου τύπου βλήμα είναι να του δημιουργήσεις πολλούς ψευδοστόχους. Σε βλήματα όπως το AIM-9P3 ένα flare αρκούσε για να το αποφύγεις σχεδόν 100%. Στα νέου τύπου υπάρχουν IRCCM κυκλώματα που απορρίπτουν τα μονά flare. Στα πολλαπλά όμως έχουν μεγάλο πρόβλημα. Μιλάμε για AIM-9LI και AIM-9Μ. Επίσης παίζει τεράστιο ρόλο το timing της άφεσης. Μόνο 1 flare τη στιγμή της εκτόξευσης ξεγελά οποιοδήποτε AIM-9 (για τον Χ δεν ξέρω).
Δυστυχώς το Falcon δεν μπορεί να κάνει σωστά model το IRCCM των πραγματικών πυραύλων...

Η άφεση flares λίγο πριν το impact είναι άχρηστη γιατί είναι τόσο γρήγορη η πτώση του flare μέσα στην κεφαλή που απορίπτεται σχεδόν 100%.

8)
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 4095
Εγγραφή: 29 Μαρ 2004, 22:44
Τοποθεσία: Bόλος

Δημοσίευση από Mystic_J »

Ευτύχιε, ενδυκνύεται περισσότερο η τακτική τύπου CPL, όπου η κεφαλή είναι slave στο ραντάρ ή BORE?


Se high aspect afeseis, arxei pali ena flare gia na astoxisei o -9L/M?
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
TIM
Δημοσιεύσεις: 1232
Εγγραφή: 09 Ιουν 2004, 14:32

Δημοσίευση από TIM »

Mystic_J έγραψε:Ευτύχιε, ενδυκνύεται περισσότερο η τακτική τύπου CPL, όπου η κεφαλή είναι slave στο ραντάρ ή BORE?


Se high aspect afeseis, arxei pali ena flare gia na astoxisei o -9L/M?
Το CPL αναφέρεται αλλού, μάλλον τα μπέρδεψες.
Μιλάς για το SLAVE/BORE. Ειδικά για το IRCCM δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο. Το BORE θεωρείτε mode χωρίς radar είτε γιατί είσαι με FCR ΕΚ/ΕΝ είτε πας για απαρατήρητη βολή...

Ναι αρκεί ένα και σε high aspect. Ο AIM-9 θέλει κάποιο χρόνο να ανοίξει το IRCCM κύκλωμά του. Όσο αυτό είναι κλειστό δεν μπορεί να απορρίψει flares και κάνει lock-on στην πιο θερμή πηγή. Ο χρόνος αυτός είναι μικρός σχετικά αλλά αρκετός. Θέλει καλό SA και καλό timing...

8)
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

αν θελετε διευκρινηστε μας και τις συντομογραφιες... :?
e-HAF Admin
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

ok μη βαρατε............. :?

θα με συγχωρεσετε γιατι σας εδωσα μια λαθος πληροφορια οσον αφορα την κυκλικη αφεση των flares

επειδη το ειδα μια φορα το βιντεο μαζι με ολα τα αλλα που φανηκε ετσι

τελικα το αφος μαζι με την αφεση κανει και roll στον εαυτο του και ετσι δημιουργειται ο κωνος για τον οποιο σας ανεφερα

χιλια sorry και το βιντεακι ανεβαινει.....

Su-27 Russian Knights Acrobatic Team

καταπληκτηκο θα ελεγα , παρατηρηστε τις κινησεις στο στικ εντος πιλοτηριου απο τον πιλοτο

link
http://www.e-haf.org/uploads/misc/Anzac ... c_Team.rar
18MB
e-HAF Admin
Απάντηση