F-15E+
Συντονιστής: Διαχείριση
Re: Απορίες σε κλειδομένο τοπικ [F-15E+]
Μία ακόμα διαφορά είπαμε είναι και η χώρα κατασκευήςyak167 έγραψε:1. Αναφέρθηκε ότι η διαφορά μεταξύ Φ-16 ΒΧ2 και ΒΧ0 δεν είναι ο κινητήρας.. Σίγουρα είναι ο κινητήρας, αλλά και κάτι άλλο? [Εκτός από τον αεραγωγό φυσικά..?].. Let me know
...
Cheers,
Dimi..
Απλά το ξανατονίζω μήπως δεν το πρόσεξες, αλλιώς αγνόησε....
e-HAF Admin
HydromechanicalLantirN έγραψε:Δωσε μας ενα λινκ να βλεπουμε και σε ποιανου τα ποστ εχεις ενστασεις γιατι προσωπικα δεν το βρηκα το thread που λες.
Δεν νοειται ηλεκτρουδραυλικο actuator χωρις FBW, εκτος και αν εχω χασει επεισοδια.Άλλο πράμα τα υδραυλικά/ηλεκτρουδραυλικά actuators και άλλο το FBW.
Εκτος και αν ηθελες να πεις αλλο τα μηχανικα-υδραυλικα και αλλο το FBW.
The complexity and weight of a mechanical flight control systems increases considerably with size and performance of the airplane. Hydraulic power overcomes these limitations. With hydraulic flight control systems aircraft size and performance are limited by economics rather than a pilot's strength.
A hydraulic flight control systems has 2 parts:
The mechanical circuit
The hydraulic circuit
The mechanical circuit links the cockpit controls with the hydraulic circuits. Like the mechanical flight control systems, it is made of rods, cables, pulleys, and sometimes chains.
The hydraulic circuit has hydraulic pumps, pipes, valves and actuators. The actuators are powered by the hydraulic pressure generated by the pumps in the hydraulic circuit. The actuators convert hydraulic pressure into control surface movements. The servo valves control the movement of the actuators.
The pilot's movement of a control causes the mechanical circuit to open the matching servo valves in the hydraulic circuit. The hydraulic circuit powers the actuators which then move the control surfaces.
This arrangement is found in older jet transports and high performance aircraft. Examples include the Antonov An-225 and the Lockheed SR-71.
Απο wiki, επειδή είμαι τεμπέλης
Επί συρματοσχοίνων συμφωνούμε υποθέτω...
Την εποχή του no FBW δεν υπήρχαν νομίζω ηλεκτρικά actuators, και electrohydraulic. Η ελκτροποίηση του αφ/ους και τα de-centralized electro-hydraulic (eectricaly driven pump driving hydraulic actuator, ή κάπως έτσι, έχω κάπου μια παρουσίαση..) είναι πολύ πρόσφατη ιστορία. Το JSF θα έχει τέτοια συστήματα... [με λιγα λόγια μελλοντικά ξεφορτώνεσαι τις υδραυλικές γραμμές, και έχεις μόνο ηλεκτρικές, άρα λιγότερο βάρος, αξιοπιστία και ο κινητήρας έχει κομπλαρισμένες μόνο γενήτριες αντί να έχει και υδραυλικές αντλίες].. Μελλοντικά όλα αυτά.
Πάντως δεν βλέπω για πίο λόγο το FBW έίναι συνδεδεμένο με ηλεκτρουδραυλικά συστήματα.
Το FBW είναι το software που είναι ανάμεσα στον πιλότο και την κίνηση των επιφανιών ελέγχου... Αν έχεις συρματόσχοινα, αεροδυναμικά tabs, υδραυλικά ή ηλεκτρικά, τι ρόλο παίζει??
Anyway... τα συστήματα ελέγχου δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου...
cheers,
Dimi
Dimi, I love flying bars ... why am building TVs??
Διαφωνώ... Δεν νομίζω οτι χρειάζεσαι το FBW για να μεταφράσεις τις π.χ. 3μοίρες αριστερα στικ [ή 10Ν δύναμη, αν παέι με την δύναμη], σε ηλεκτρικό σήμα με ένα ποτενσιόμετρο [ή πιεζοηλεκτρικό], και αυτό το ηλεκτρικό σήμα να οδηγήσει ηλεκτρικό κινητήρα για να μετακινηθεί η επιφάνεια ελέγχου Χ μοίρες. Απλά (πιστέυω) περάσαμε στην πορεία των ετών από συρματόσχοινα σε υδραυλικά, ηλεκτρουδραυλικά/ηλεκτρομηχανικά και ηλεκτρικά. Το οτι παράληλα αναπτύχθηκε το FBW για να κάνει ένα ασταθές αεροσκάφος να πετάει κανονικά (κινόντας τις επιφάνιες ελέγχου αυτόνομα), ή ένα Α340 να μην υπερβαίνει τις 30 μοιρες bank, χωρίς ο πιλότος να ασκεί σταθερή πίεση στο stick, δεν σημαίνει ότι θές FBW για να κινήσεις ένα EMA/EHA. Απλά την εποχή του 707 δεν υπήρχε ΕΜΑ/ΕΗΑ, είναι τελευταίες 'εφευρέσεις'.LantirN έγραψε:Ξερω πολυ καλα πως λειτουργουν.
Ξαναδες λιγο τι εγραψα.
"Δεν νοειται ηλεκτρουδραυλικο actuator χωρις FBW"
Και οχι "Δεν νοειται FBW χωρις ηλεκτρουδραυλικο actuator"
Δεν ειναι διπλη συνεπαγωγη, ειναι μονη!
Μπερδευτικες. 8)
Φυσικά αυτά μπροέι να μην έχουν νόημα αφόυ δεν νοείται ούτε ελικόπτερο πια χωρίς FBW, αλλά θεωρητικά δεν βλέπω πρόβλημα.
Αν κάνω χοντρό λάθος κάπου, let me know..
Επαναλαμβάνω, δεν είναι το φόρτε μου.. άπλά εξηγώ αναλυτικά την σκέψη μου για να καταλαβενόμαστε!!!
Cheers,
Dimi
Dimi, I love flying bars ... why am building TVs??
E βεβαια.Ετσι δουλευει το πυροβολο.
Ετσι δουλευουν τα flaps στα συγχρονα.
Αν δεν ηταν σωστο αυτο που λες δεν θα υπηρχε το FBW.
Το θεμα ειναι για πρωτευουσες επιφανειες.
Αν ειναι δυνατον να βαλει ο αλλος servoactuators σε μαχητικο στην εποχη που ειμαστε και να μην εχει FBW το αφος.
Πιστευεις οτι εχει νοημα να μιλας τοσο θεωρητικα?
Ετσι δουλευουν τα flaps στα συγχρονα.
Αν δεν ηταν σωστο αυτο που λες δεν θα υπηρχε το FBW.
Το θεμα ειναι για πρωτευουσες επιφανειες.
Αν ειναι δυνατον να βαλει ο αλλος servoactuators σε μαχητικο στην εποχη που ειμαστε και να μην εχει FBW το αφος.
Πιστευεις οτι εχει νοημα να μιλας τοσο θεωρητικα?
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Και τα 2.Κουφαθηκες?Anzac έγραψε:κουλουβάχατα τα κάναμε....και χαθήκαμε
τελικά το F15 έχει συρματόσχοινα ή υδραυλική κίνηση ?
Υδραυλικα αν αυτο εννοεις, μη σε μπερδευω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LantirN την 01 Μαρ 2007, 14:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Ναι Tιμο.
Σου ειπα και τα 2 πριν γιατι τα υδραυλικα συστηματα ελεγχου πτησης εχουν και το μηχανικο μερος το οποιο εχει συρματα και τα λοιπα.
Δηλαδη 2 κυριες κατηγοριες.
Μηχανικα και Υδραυλικα.
Τα υδραυλικα συμπεριλαμβανουν και τα μηχανικα.
Το FBW ειναι αλλο φρουτο.
Got it?
kongrigo:Σωστον μονο το Ε εχει
Σου ειπα και τα 2 πριν γιατι τα υδραυλικα συστηματα ελεγχου πτησης εχουν και το μηχανικο μερος το οποιο εχει συρματα και τα λοιπα.
Δηλαδη 2 κυριες κατηγοριες.
Μηχανικα και Υδραυλικα.
Τα υδραυλικα συμπεριλαμβανουν και τα μηχανικα.
Το FBW ειναι αλλο φρουτο.
Got it?
kongrigo:Σωστον μονο το Ε εχει
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN