Πώς ακριβώς λειτουργεί το Idle Detent lever στο πραγματικό ά/φος; Δεν εννοώ τί αποτέλεσμα φέρνει "μακροσκοπικά", αυτό το γνωρίζουμε όλοι όσοι κάνουμε ramp start. Εννοώ μηχανολογικά, πώς ακριβώς λειτουργεί το όλο σύστημα του μοχλού σε συνδυασμό με το throttle rail;
Γνωρίζω από κοντινές φωτός του idle detent lever ότι πατώντας το, τραβιέται προς τα μπροστά ένας πείρος παράλληλος προς τη φορά κίνησης της μανέτας. Τί ακριβώς απεμπλέκει/εμποδίζει/ενργοποιεί/κάνει τελικά αυτός ο πείρος;
Έτσι όπως το βλέπω, ουσιαστικά απλά εμποδίζει τη μανέτα να "σηκωθεί" προς τα πάνω. Σε συνδυασμό με το throttle rail, υποπτεύομαι ότι απλά έτσι δεν την αφήνει να "μπει" στο πίσω αυλάκι, όπου κάνει cutoff τη μηχανή.
Αλλά έτσι λογικά δεν την αφήνει να μπει ούτε στο μπροστά αυλάκι, για afterburner. Ή μήπως πρέπει κι εκεί να πατήσεις το lever;;
Ή μήπως το "αυλάκι" για το afterburner έιναι πιο ρηχό και η μανέτα μπορεί να ανασηκωθεί λίγο για να μπει εκεί, αλλά όχι αρκετά για να μπει στο πίσω-cutoff-αυλάκι, εκτός αν πατήσεις το lever και της επιτρέψεις να μπορεί να ανασηκωθεί περισσότερο;
F-16 Idle Detent lever
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
F-16 Idle Detent lever
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sugarmate την 12 Ιουν 2009, 19:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: F-16 Idle Detent lever
Αυτο.Sugarmate έγραψε: Ή μήπως το "αυλάκι" για το afterburner έιναι πιο ρηχό και η μανέτα μπορεί να ανασηκωθεί λίγο για να μπει εκεί, αλλά όχι αρκετά για να μπει στο πίσω-cutoff-αυλάκι, εκτός αν πατήσεις το lever και της επιτρέψεις να μπορεί να ανασηκωθεί περισσότερο;
Κωνσταντίνος "Cannon" Οικονομίδης - SW4NLS