Falcon 4 και Mods

Κεντρικό σημείο επικοινωνίας μελών

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Επισκέπτης

Falcon 4 και Mods

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Για χαρά,

Είμαι καινούργιος στο Falcon 4.0 και για αυτό έχω κάποιες απορίες. Μπορεί κάποιος να μου πει πως έχει η όλη κατάσταση? Εννοώ έχω κατεβάσει το FF3 και επίσης και το Cobra τα έχω εγκαταστήσει όλα τα πακέτα, αλλά όταν πάω στο Cobra να πετάω μου το κλείνει και λέει Σφάλμα της εφαρμογής. Επίσης Έχω κατεβάσει το SP4. Το SP4 τι είναι, κάτι ανάλογο του FF3? Βρήκα επίσης κάτι φοβερά πιλοτήρια από Mirage 2000 του Toppolo αυτά είναι συμβατά με το FF3? Έχω κουράσει το ξέρω αλλά είμαι αρχάριος με το F4 και προέρχομαι από το MS Flight Simulator. Εάν κάποιος μπορεί να μου πει τα βασικά... :?:
panpan
Moderator
Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panpan »

Kαλώς όρισες!!!! Πρώτα από όλα ρίξε μια καλή ματιά στο FAQ και μετά για όποια απορία έχεις εδώ είμαστε να βοηθήσουμε!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

Γειά σου Παναή,

Sp3, Sp4, FF2, FF3, Cobra 1,1,1,,,,,,FF4(RedViper)

είναι πολλά διαφορετικά updates για το Falcon 4.0 (Το αρχικό ΟΧΙ το Allied Force)

Καθένα απο αυτά λειτουργεί υπο συγκεκριμένες προϋποθέσεις και συγκεκριμένα βήματα και κάποια απο αυτά δεν ειναι συμβατά μεταξύ τους.

Άν όμως επέλεξες να έχεις το FF3, δές στα επίσημα σεταπ μας το προηγούμενο μας οδηγό εγκατάστασης και πράξε βήμα βήμα (Αγνόησε τα περι ΑΤΟ...για την ώρα)

http://www.e-haf.org/forum/viewtopic.php?t=2435

Υπάρχουν όμως και άλλα ποιο τελευταία updates για το Falcon

1. OpenFalcon 4.3
2. FF4 (Redviper)

Τα οποία είναι και ποιό απλά στην εγκατάσταση τους. Ειδικά το FF4 είναι Falcon 4 CD + Redviper

Για FF3 πιλοτήρια όπως το mirage είναι πανεύκολη η εγκατάσταση τους αρχεί να έχεις το modman (κάνε ενα search στο φορουμ μας να το βρείς)
e-HAF Admin
Jester
Moderator
Moderator

Re: Falcon 4 και Mods

Δημοσίευση από Jester »

Panais έγραψε:Για χαρά,