F-16 για FSX
Συντονιστής: Διαχείριση
-
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: 21 Μάιος 2007, 19:05
THANASIS PAPADOPOULOS έγραψε:τησ κοντης ψ.. τησ φταινε οι τριχες..ρε παιδια..σκεφτηκατε οτι στην φωτο εχει να κανει η αναλυση καθως και ποσο καλα τρεχουν τα γραφικα σε καθε υπολογιστη?λεω εγω τωρα..γιατι αν το παμε ετσι το terrain στο F4 σε σχεση με το fs δεν χωραει θεμα συζητησης..η πχ. η εξωτερικη σχεδιαση του α/φους..
Εμένα μου φταίνε. Και δεν είναι μόνο οι διακόπτες $κ@#@. Και ήμαρτον αν εννοείς ότι πρέπει να βάλεις ανισοτροπικό φιλτράρισμα x8 μόνο και μόνο για να σου δείξει αξιοπρεπώς το πιλοτήριο. Τι σχέση έχει το πιλοτήριο με τα έξω τοπία; Στο κάτω-κάτω δεν έχουμε όλοι τη διπύρηνη 4870 ούτε την GTX295, αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Όσο φουλ και να βάλεις τα γραφικά, αν το πιλοτήριο είναι σχεδιασμένο χάλια, χάλια θα φαίνεται.THANASIS PAPADOPOULOS έγραψε:ε,ναι ρε παιδια,λεσ και μονο οι διακοπτες παιζουν ρολο..σε πληροφορω οχι μονο η καρτα αλλα και οι ρυ8μισεις του fsx παιζουν ρολο..εγω πχ. εχω antialising/anisotropic και του εξομοιωτη και της καρτας και δε της τελευταιας στο Χ8 για να δειχνουν ολα οκ!!
-
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: 21 Μάιος 2007, 19:05
-
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 2021
- Εγγραφή: 05 Ιουν 2005, 16:34
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Αν εννοείς το pit της Αerosoft σαφώς και δεν είναι static αλλά 3D όπως και το υπόλοιπο αεροσκάφος.Anzac έγραψε:ότι και να λες, εγώ λέω απλά "Μετριότητες"
το πιλοτήριο είναι σχεδόν Static, οπότε δεν χρειάζεται την ίδια γραφιστική ισχύ όπως τα εξωτερικά γραφικά
Μην ξεχνάς ότι το FSX εισήγαγε το 3D pit ως προεπιλεγμένο σε σχέση με το FS2004.
Επίσης το FSX ΔΕΝ είναι εξομοιωτής μαχητικών με αφέσεις όπλων κ.λ.π. γι' αυτό μην περιμένετε και μην συγκρίνετε τις δυνατότητες του με το F4.
Άλλωστε το λένε και οι programmers της Aerosoft ότι το αεροσκάφος εκμεταλλεύεται το μέγιστο των δυνατοτήτων του FSX χωρίς να έχουν εξομοιώσει λειτουργίες οι οποίες απλά δεν μπορεί να τις εκμεταλλευτεί το FSX και ουσιαστικά είναι άχρηστες γι αυτόν.
:m2k: Eίμαι μόνο Μιραζάκιας :m2k:
Saitek X-52 HOTAS
Saitek Pro Flight Rudder Pedals.
Saitek X-52 HOTAS
Saitek Pro Flight Rudder Pedals.
είδες να σύγκρινα δυνατότητες ;
μιλάμε για έναν ασημένιο στρογγυλοκέφαλο διακόπτη που μόνο στρογγυλός δεν είναι
είναι σχεδιαστικό λάθος ή όχι ; θέλεις antializing για να τον δείς σωστά ; ε δε νομίζω
αυτό είδαμε αυτό σχολιάσαμε
όχι τις ικανότητες και τις δυνατότητες του
κάποια στιγμή σε κάποιους δεν άρεσε ο πιλότος που ενσωμάτωνε, το θυμάσε ;
μιλάμε για έναν ασημένιο στρογγυλοκέφαλο διακόπτη που μόνο στρογγυλός δεν είναι
είναι σχεδιαστικό λάθος ή όχι ; θέλεις antializing για να τον δείς σωστά ; ε δε νομίζω
αυτό είδαμε αυτό σχολιάσαμε
όχι τις ικανότητες και τις δυνατότητες του
κάποια στιγμή σε κάποιους δεν άρεσε ο πιλότος που ενσωμάτωνε, το θυμάσε ;
e-HAF Admin
-
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56
Γενικά αν δείτε τις δυνατότητες του FSX θα καταλάβετε ότι στα θέματα γραφικών δεν έχει ιδιαίτερους περιορισμούς. Προφανώς και τα μοντέλα θα μπορούσαν να γίνουν με εκπληκτική, ανήκουστη λεπτομέρεια, αλλά προσπαθούν πάντα να τα διατηρούν playable από τον μέσο υπολογιστή.
Το Cockpit έγινε τρισδιαστατο γιατί διευκολύνει σε πολλά πράγματα, αλλά διατηρήθηκε και το 2D για τα δικά του πλεονεκτήματα. Τώρα από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να φτιάξεις 3D Cockpit και αναγκαστικά θα πρέπει να αναπαραστήσεις και τους διακόπτες ανάλογα, τότε τους κάνεις σε ολιγοεπίπεδα πολύγωνα γιατί αλλιώς σε κάθε κίνηση του κεφαλιού σου με Track IR θα κόλλαγε ο υπολογιστής...
Συμβιβασμός είναι και όχι ανικανότητα των σχεδιαστών. Μάλιστα αυτός ο συμβιβασμός μας βολεύει, γιατί στην πραγματικότητα αν δεν ζουμάρεις, δεν βλέπεις μεγάλα προβλήματα.
Επαναλαμβάνω. Αν δείτε πως σχεδιάζονται μερικά Add-ons σε 3D max θα δείτε τη διαφορά με τις βερσιόν που γίνονται publish. Στην πορεία του σχεδιασμού, καμιά φορά απλοποιούνται τα μοντέλα σε σχέση με το πρωτότυπο. Περιορισμένα σε σχέση με τις δυνατότητες του FSX είναι και τα Textures, που μπορούν να μπούν σε εκπληκτικές αναλύσεις SHD αλλά ευτυχώς που δεν μας τα δίνουν έτσι γιατί δεν θα τα χαιρόμασταν.
Το Cockpit έγινε τρισδιαστατο γιατί διευκολύνει σε πολλά πράγματα, αλλά διατηρήθηκε και το 2D για τα δικά του πλεονεκτήματα. Τώρα από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να φτιάξεις 3D Cockpit και αναγκαστικά θα πρέπει να αναπαραστήσεις και τους διακόπτες ανάλογα, τότε τους κάνεις σε ολιγοεπίπεδα πολύγωνα γιατί αλλιώς σε κάθε κίνηση του κεφαλιού σου με Track IR θα κόλλαγε ο υπολογιστής...
Συμβιβασμός είναι και όχι ανικανότητα των σχεδιαστών. Μάλιστα αυτός ο συμβιβασμός μας βολεύει, γιατί στην πραγματικότητα αν δεν ζουμάρεις, δεν βλέπεις μεγάλα προβλήματα.
Επαναλαμβάνω. Αν δείτε πως σχεδιάζονται μερικά Add-ons σε 3D max θα δείτε τη διαφορά με τις βερσιόν που γίνονται publish. Στην πορεία του σχεδιασμού, καμιά φορά απλοποιούνται τα μοντέλα σε σχέση με το πρωτότυπο. Περιορισμένα σε σχέση με τις δυνατότητες του FSX είναι και τα Textures, που μπορούν να μπούν σε εκπληκτικές αναλύσεις SHD αλλά ευτυχώς που δεν μας τα δίνουν έτσι γιατί δεν θα τα χαιρόμασταν.