F-16 για FSX

Microsoft Flight Simulator Area

Συντονιστής: Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

για να μπορεί να δείχνει γραφικά απο FSX ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχει P III

σε τέτοιο πολυγώνιασμα για κύκλο, δεν έχουν να κάνουν τόσο οι ρυθμίσεις της κάρτας

το λάθος είναι κατασκευαστικό
e-HAF Admin
Nikolas_A
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: 27 Φεβ 2007, 17:46

Δημοσίευση από Nikolas_A »

Ε, φτιάξτε home cockpit και οι διακόπτες θα είναι τέλειοι... :twisted:
Sugarmate
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 23:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Sugarmate »

Πες τα βρε Νικόλα!
THANASIS PAPADOPOULOS
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 21 Μάιος 2007, 19:05

Δημοσίευση από THANASIS PAPADOPOULOS »

ε,ναι ρε παιδια,λεσ και μονο οι διακοπτες παιζουν ρολο..σε πληροφορω οχι μονο η καρτα αλλα και οι ρυ8μισεις του fsx παιζουν ρολο..εγω πχ. εχω antialising/anisotropic και του εξομοιωτη και της καρτας και δε της τελευταιας στο Χ8 για να δειχνουν ολα οκ!!
gerodinis
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 17:28

Δημοσίευση από gerodinis »

THANASIS PAPADOPOULOS έγραψε:τησ κοντης ψ.. τησ φταινε οι τριχες..ρε παιδια..σκεφτηκατε οτι στην φωτο εχει να κανει η αναλυση καθως και ποσο καλα τρεχουν τα γραφικα σε καθε υπολογιστη?λεω εγω τωρα..γιατι αν το παμε ετσι το terrain στο F4 σε σχεση με το fs δεν χωραει θεμα συζητησης..η πχ. η εξωτερικη σχεδιαση του α/φους..
THANASIS PAPADOPOULOS έγραψε:ε,ναι ρε παιδια,λεσ και μονο οι διακοπτες παιζουν ρολο..σε πληροφορω οχι μονο η καρτα αλλα και οι ρυ8μισεις του fsx παιζουν ρολο..εγω πχ. εχω antialising/anisotropic και του εξομοιωτη και της καρτας και δε της τελευταιας στο Χ8 για να δειχνουν ολα οκ!!
Εμένα μου φταίνε. Και δεν είναι μόνο οι διακόπτες $κ@#@. Και ήμαρτον αν εννοείς ότι πρέπει να βάλεις ανισοτροπικό φιλτράρισμα x8 μόνο και μόνο για να σου δείξει αξιοπρεπώς το πιλοτήριο. Τι σχέση έχει το πιλοτήριο με τα έξω τοπία; Στο κάτω-κάτω δεν έχουμε όλοι τη διπύρηνη 4870 ούτε την GTX295, αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Όσο φουλ και να βάλεις τα γραφικά, αν το πιλοτήριο είναι σχεδιασμένο χάλια, χάλια θα φαίνεται.
THANASIS PAPADOPOULOS
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 21 Μάιος 2007, 19:05

Δημοσίευση από THANASIS PAPADOPOULOS »

επαναλαμβανω λοιπον οτι το πιλοτηριο ΔΕΝ ειναι σχεδιασμενο χαλια απλα τονισα οτι αν τρεχεισ με 'φτωχες ρυθμισεις το πραμα λογικο ειναι να δειχνουν ετσι..στην τελικη για να ξερω,πεταει κανεις και εχει ζουμαρισμενη την καμερα στο κουμπι??
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

ότι και να λες, εγώ λέω απλά "Μετριότητες"

το πιλοτήριο είναι σχεδόν Static, οπότε δεν χρειάζεται την ίδια γραφιστική ισχύ όπως τα εξωτερικά γραφικά
e-HAF Admin
manik
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 05 Ιουν 2005, 16:34
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από manik »

Anzac έγραψε:ότι και να λες, εγώ λέω απλά "Μετριότητες"

το πιλοτήριο είναι σχεδόν Static, οπότε δεν χρειάζεται την ίδια γραφιστική ισχύ όπως τα εξωτερικά γραφικά
Αν εννοείς το pit της Αerosoft σαφώς και δεν είναι static αλλά 3D όπως και το υπόλοιπο αεροσκάφος.
Μην ξεχνάς ότι το FSX εισήγαγε το 3D pit ως προεπιλεγμένο σε σχέση με το FS2004.
Επίσης το FSX ΔΕΝ είναι εξομοιωτής μαχητικών με αφέσεις όπλων κ.λ.π. γι' αυτό μην περιμένετε και μην συγκρίνετε τις δυνατότητες του με το F4.
Άλλωστε το λένε και οι programmers της Aerosoft ότι το αεροσκάφος εκμεταλλεύεται το μέγιστο των δυνατοτήτων του FSX χωρίς να έχουν εξομοιώσει λειτουργίες οι οποίες απλά δεν μπορεί να τις εκμεταλλευτεί το FSX και ουσιαστικά είναι άχρηστες γι αυτόν.
:m2k: Eίμαι μόνο Μιραζάκιας :m2k:

Saitek X-52 HOTAS
Saitek Pro Flight Rudder Pedals.
panpan
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 22:31
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panpan »

το έβαλα, κατά τη γνώμη μου είναι εκπληκτικό:

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

είδες να σύγκρινα δυνατότητες ;

μιλάμε για έναν ασημένιο στρογγυλοκέφαλο διακόπτη που μόνο στρογγυλός δεν είναι

είναι σχεδιαστικό λάθος ή όχι ; θέλεις antializing για να τον δείς σωστά ; ε δε νομίζω

αυτό είδαμε αυτό σχολιάσαμε

όχι τις ικανότητες και τις δυνατότητες του

κάποια στιγμή σε κάποιους δεν άρεσε ο πιλότος που ενσωμάτωνε, το θυμάσε ;
e-HAF Admin
Sierraxray
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 13:56

Δημοσίευση από Sierraxray »

Γενικά αν δείτε τις δυνατότητες του FSX θα καταλάβετε ότι στα θέματα γραφικών δεν έχει ιδιαίτερους περιορισμούς. Προφανώς και τα μοντέλα θα μπορούσαν να γίνουν με εκπληκτική, ανήκουστη λεπτομέρεια, αλλά προσπαθούν πάντα να τα διατηρούν playable από τον μέσο υπολογιστή.
Το Cockpit έγινε τρισδιαστατο γιατί διευκολύνει σε πολλά πράγματα, αλλά διατηρήθηκε και το 2D για τα δικά του πλεονεκτήματα. Τώρα από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να φτιάξεις 3D Cockpit και αναγκαστικά θα πρέπει να αναπαραστήσεις και τους διακόπτες ανάλογα, τότε τους κάνεις σε ολιγοεπίπεδα πολύγωνα γιατί αλλιώς σε κάθε κίνηση του κεφαλιού σου με Track IR θα κόλλαγε ο υπολογιστής...

Συμβιβασμός είναι και όχι ανικανότητα των σχεδιαστών. Μάλιστα αυτός ο συμβιβασμός μας βολεύει, γιατί στην πραγματικότητα αν δεν ζουμάρεις, δεν βλέπεις μεγάλα προβλήματα.

Επαναλαμβάνω. Αν δείτε πως σχεδιάζονται μερικά Add-ons σε 3D max θα δείτε τη διαφορά με τις βερσιόν που γίνονται publish. Στην πορεία του σχεδιασμού, καμιά φορά απλοποιούνται τα μοντέλα σε σχέση με το πρωτότυπο. Περιορισμένα σε σχέση με τις δυνατότητες του FSX είναι και τα Textures, που μπορούν να μπούν σε εκπληκτικές αναλύσεις SHD αλλά ευτυχώς που δεν μας τα δίνουν έτσι γιατί δεν θα τα χαιρόμασταν.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 36880
Εγγραφή: 27 Μαρ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

πάσο
e-HAF Admin
Jester
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3215
Εγγραφή: 30 Μαρ 2004, 00:50
Τοποθεσία: Δρακόλιμνη Γκαμήλας

Δημοσίευση από Jester »

Εγω παντως το βρισκω φοβερο απο αποψη feeling πτησης.
Jester

A good pilot is compelled to always evaluate what's happened, so he can apply what he's learned.
[marq=left]:m2k:.......:f16:[/marq]
Εικόνα
condor
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: 18 Ιαν 2006, 03:06
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευση από condor »

για να εχεις απλα ενα f-16 στο FSX καλο ειναι.. ουτως η αλλος αν θελουμε DF/COMAO/SEAD/INTERCEPT κλπ εχουμε το OF και το AF....
Εικόνα
[marq=left] :C130: 322VTTS :arrow: HAF525[/marq]
Sugarmate
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007, 23:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Sugarmate »

Jester έγραψε:Εγω παντως το βρισκω φοβερο απο αποψη feeling πτησης.
Για αυτό το λόγο και μόνο θέλω να το δοκιμάσω... είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση από το OF;
Απάντηση